Skip to content

הוצתה מכוניתו של חבר מועצה ומועמד לראשות העיר נהריה

רכבו של עו"ד אורן סודאי, מועמד לראשות העירייה, נשרף אמש כליל בידי אלמוני שנמלט. בשלב זה אין למשטרה קצה חוט לפענוח המקרה. "אני חש מאוים", אומר העורך דין
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"אני חושש לחיי", אמר עו"ד אורן סודאי, שרכבו מסוג מרצדס הוצת אמש (שלישי) על ידי אלמוני ונשרף כליל. סודאי, חבר מועצת עיריית נהריה שהיה מועמד לראשות העירייה, חושב שההצתה בוצעה כי יש מי שחושש שהוא עלול לחשוף שחיתויות בעירייה ולא בהקשר לעיסוקו בתביעות נזיקין. "מבחינת המשטרה הוא אינו מוגדר כמאוים. אנו חוקרים את הפרשה", אומר רפ"ק ערן שקד, דובר חוף במשטרת ישראל.

מכונית המרצדס של אורן סודאי עולה באש (צילום: מתוך הסרטון)
מכונית המרצדס של אורן סודאי עולה באש (צילום: מתוך הסרטון)

אמש סמוך לשעה 20:00 הבחינה גיסתו של סודאי ברכב הבוער במקום בו חנה ברחוב. "בשלב זה שמענו שלושה פיצוצים מהרכב", סיפר סודאי. מקור הפיצוץ, לדבריו, אינו במיכל הדלק שנותר שלם ולא התפוצץ.

סודאי הוגדר בעת הבחירות לראשות העיר כ"מאוים" בדרגה נמוכה יחסית אבל עתה הוא לא מוגדר ככזה, לפי המשטרה. עוד נמסר כי בשלב זה אין עדיין עצורים החשודים במעשה. "אני חש מאוים", טוען סודאי. "אין מצב שמי שעשה את זה קשור בעבודתי. אני עוסק בתביעות נזיקין עבור לקוחותיי ומביא להם רווחה כספית. למרות שלטענת המשטרה מדובר בהצתה, לדעתי הייתה כאן חבלה תוך שימוש במטען כלשהו".

האלמוני שביצע את ההצתה עקב כפי הנראה אחר העורך דין. מכוניתו הוצתה בעת ביקורו השבועי בבית אמו האלמנה. בבית האם שהו אז גם אחיו ואשתו שהבחינה ברכב הבוער. "מול ביתי בנהריה יש מצלמות אבטחה והרחוב הוא צר וחד סטרי", אומר סודאי, "בעוד הרחוב בו גרה אמי הוא רחוב סואן וככול הידוע לי אין בו מצלמות אבטחה. גם השעה בה בוצעה החבלה היתה בעת שברחוב שיחקו ילדים והתנועה בו הייתה ערה, כלומר מי שעשה את זה עקב אחרי, למד את תנועותיי וידע שאני בבית אמי".

"המשטרה בשלב ראשוני של החקירה", אמר דובר המשטרה, "ומוקדם לומר מה נעשה ומה הם הממצאים".  בנוסף לשריפת רכבו נשרף גם חלקה האחורי של מכונית השייכת לאחיו שחנתה לפניו. 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן