Skip to content

מרצ בוחרת היום מי יעמוד בראשה

950 חברי ועידת מרצ יבחרו את המועמד/ת שלהם בחמש קלפיות. אורי אופיר האלמוני מתמודד מול אילן גילאון וזהבה גלאון. הבחירות תתקיימנה היום אחר הצהריים בגני התערוכה. התוצאה צפויה להתפרסם ב-22.30
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 950 חברי ועידת מרצ יבחרו את המועמד/ת שלהם בחמש קלפיות. אורי אופיר האלמוני מתמודד מול  אילן גילאון וזהבה גלאון. הבחירות תתקיימנה היום אחר הצהריים בגני התערוכה.  התוצאה צפויה להתפרסם ב-22.30 

מאת צבי זינגר

‏מרצ תבחר היום מי יעמוד בראשה: אילן גילאון, זהבה גלאון או המתמודד האלמוני יחסית אורי אופיר.

ח"כ אילן גילאון (צילום - מאתר מרצ)

הבחירות לראשות מרצ תתקיימנה אחר הצהריים בגני התערוכה בתל-אביב. 950 חברי הוועידה של מרצ, שהיא הגוף הבוחר במפלגה, יצביעו החל מהשעה ארבע אחר הצהריים בחמש קלפיות, שיוצבו במקום. הבחירות יתבצעו בהצבעה ממחושבת, שתגובה גם בהצבעה רגילה, באמצעות פתקים, למקרה של תקלה. בשעה 10 בלילה תינעלנה הקלפיות והתוצאות הסופיות אמורות להתפרסם כחצי שעה לאחר מכן, במעמד שלושת המתמודדים.

שעות ספורות בטרם ההצבעה אומר ח"כ אילן גילאון ל"מגפון" כי בראשותו, מרצ "לא עוד מפלגת בוטיק צפון תל-אביבית. מרצ בהנהגתי תתרגם את מחאת הקיץ האחרון לכוח פוליטי.  תהיה זו מרצ מחוברת, אשר מדברת עם הציבור, פונה לקהלים חדשים ותשיב את הקהלים שאבדו לה. מרצ בראשותי היא מפלגה סוציאל-דמוקרטית אמיתית, שמסרבת לקרוץ ימינה, ותומכת בחלוקת הארץ לרבות ירושלים".

ח"כ זהבה גלאון (צילום - מאתר מרצ)

ח"כ זהבה גלאון אמרה כי  "מול ימין מקצין ואנטי-דמוקרטי ומרכז רופס המשתף עמו פעולה, אני מאמינה שזו ההזדמנות של מרצ להמציא את עצמה מחדש. אבל כדי להצליח במשימה הזאת, עליה לגבש אסטרטגיה, להגדיר את זירת ההתמודדות ואת קהלי היעד. לפני שמנסים לפנות ל"קהלים חדשים", על מרצ להתייחס בכבוד לציבור השמאל האידיאולוגי שמצפה ממנה להציג עמדות ברורות, רקורד עשייה מכובד ותוכנית פעולה רלוונטית לעתיד".

אורי אופיר (צילום מאתר מרצ)

האלמוני החמתמודדים הוא אורי אופיר, איש התנועה הקיבוצית. לדעתו, "הגיע הזמן לצאת מהאוהל ולהפוך את מרצ לבית אמיתי לתומכי השמאל בישראל. גם זהבה וגם אילן הם פרלמנטרים מצוינים, אבל אין להם את היכולת היום לרדת אל השטח ולהנחיל את מרצ בלבבות – קודם כל בלבבות של מצביעי מרצ ולאחר מכן בלבבות של כלל השמאל בישראל".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן