Skip to content

אייר קנדה תפעיל מטוס בואינג 787 בקו לישראל

יתחיל לטוס לארץ ב-2 ביולי 2014. יהיה זה המטוס הראשון מדגם זה שיפעל בטיסות בינלאומיות של חברת התעופה הקנדית והראשון לבצע טיסה בינלאומית סדירה לנתב"ג
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מטוס בואינג 787 דרימליינר של אייר קנדה, שינחת בישראל ב-2 ביולי 2014, יבצע את הטיסה הבינלאומית הראשונה של מטוס זה בחברה התעופה הקנדית וגם יהיה הראשון לבצע טיסה בינלאומית סדירה לנתב"ג. "אנו נרגשים וגאים להציג בפניכם את המטוס החדש המעוצב בעיצוב עדכני, חדשני עם נוחות מירבית לנוסעים", אמר בן סמית, סגן נשיא בכיר למסחר של חברת אייר קנדה.

בואינג 787 של אייר קנדה. מגדיל את היצע המושבים בקו לישראל
בואינג 787 של אייר קנדה. מגדיל את היצע המושבים בקו לישראל

חברת התעופה אייר קנדה, המפעילה טיסה יומית בקו טורונטו-ת"א הודיעה, כי החל מ-2 ביולי 2014 היא תחליף את המטוס בואינג ,767 המשרת עתה בקו לישראל, במטוס בואינג 787 דרימליינר חדיש, הראשון מתוך 37 מטוסים מדגם זה שרכשה החברה.

המטוס יימסר לחברה מבואינג באביב הקרוב, ולדברי אייר קנדה, הקו לת"א נבחר מבין עשרות יעדיה ארוכי הטווח בעולם. בכך תהפוך אייר קנדה לחברת התעופה הצפון אמריקנית הראשונה שתפעיל בקו לישראל בואינג 787 דרימליינר.

תצורת המטוס ויעילותו

תצורת הפנים המטוס יכלול 20 מושבים במחלקת עסקים הבינלאומית (International Business Class) עם מושבים הנפתחים למיטות שטוחות, 21 מושבים במחלקת תיירים פרימיום (Premium Economy) ו-210 מושבים במחלקת תיירים ( Economy class ). המטוס המורכב רובו מחומרים מורכבים קלים, המפחיתים ממשקלו. הוא חסכוני ב-20% בתצרוכת הדלק לעומת מטוס בואינג 767, והוא טס לטווחים שבין 6,500 ק"מ ל-16 אלף ק"מ.

מחלקת עסקים בינלאומית
מחלקת עסקים בינלאומית

 

מחלקת תיירים פרימיום
מחלקת תיירים פרימיום
מחלקת תיירים
מחלקת תיירים

גידול בהיצע המושבים

החלפת המטוס תגדיל, החל מעונת קיץ 2014, ב-50 מושבים את קיבולת היצע המושבים של אייר קנדה בקו לישראל, שזה גידול בשיעור של 30%, לעומת מספר המושבים היום. בבואינג 787 של אייר קנדה יהיו כל השיפורים המתקדמים כמו עיצוב פנים מתקדם, תאורה חדשנית, מערכת מיזוג חדישה המשרה לחות ומקלה על הנשימה ומסכי מגע בגודל 18 אינטש.

תדירות הפעילות בקו

המטוס יופעל בקו לישראל 7 ימים בשבוע. הטיסות מטורונטו לת"א ייצאו בשעה ‭18:30‬ וינחתו בנתב"ג ב-12:05 למחרת. הטיסות מישראל ייצאו ‭13:55-ב‬ וינחתו בקנדה ב-18:50, מספיק זמן להצטרף לטיסות המשך לתוך קנדה וארה"ב.

"העובדה שהקו לתל-אביב הוא הקו הראשון אותו בחרה אייר קנדה להפעיל במטוס חלומי זה, מהווה הפגנת אמון של החברה בקו לתל-אביב,ואנו נעשה הכל על מנת להצדיק אמון זה", מציינת רות בן צור, מנכ"ל אייר קנדה ישראל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן