Skip to content

חמש וחצי שנות מאסר לשודדים של נהגי מוניות

בית משפט מחוזי מרכז הרשיע שני צעירים שנהגו לנסוע במוניות, לשדוד את הנהגים ולהכות אותם. ביום שני הם נשלחו לחמש וחצי שנים מאחורי סורג ובריח, בתור התחלה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בית משפט מחוזי מרכז הרשיע שני צעירים שנהגו לנסוע במוניות, לשדוד את הנהגים ולהכות אותם. ביום שני הם נשלחו לחמש וחצי שנים מאחורי סורג ובריח, בתור התחלה

מאת אבירם זינו

חמש וחצי שנות מאסר בפועל ועוד שנה על תנאי למשך שלוש שנים וקנס בסך 15,000 שקלים לכל אחד מהם. כך נגזר על ג'ינן ואסלאם עאזם, צעירים כבני 20,שהורשעו בשוד מזוין של שתי מוניות, החזקת נשק וסמים. בית המשפט המחוזי של מחוז המרכז ציין כי מדובר במעשים חמורים ומכוערים.

ב-7 לחודש מרץ 2010 נסע אסלאם במונית לטייבה, יחד עם שנים מחבריו. כשהגיעו לשם, הצמידו הנאשמים סכין לגרונו של הנהג, חיים בכר, ושדדו ממנו באיומים 800 שקלים, מעיל בשווי של כ 2000 שקלים ושני מכשירי GPS. לאחר ששדדו את הנהג המפוחד, איימו עליו שאם יספר הם יפגעו בו ובבני משפחתו.

למחרת היום שדדו באופן דומה את אבירם צדוק, שהסיע את אסלאם מקניון שבעת הכוכבים בהרצליה לכפר טייבה. הם בזזו מכשיר GPS ושני מכשירי טלפון נייד, תוך שהם מפליאים בו את מכותיהם באמצעות בעיטות ומוט עץ. לאחר השוד צבעו את פניו של הנהג בטוש שחור וקשקשו על דלתות המונית. בשעת מעצרם של הצעירים נמצאו אצלם כדורי רובה וחשיש.

השופטת ורדה מעוז כתבה בפסק דינה כי, "מעשי השוד שביצעו הנאשמים חמורים ומכוערים. השניים תכננו את המעשים בקפידה…אין מדובר במעשים המצויים ברף התחתון של החומרה, כפי שטען סנגורם. הנאשמים נהגו בבריונות ובאלימות קשה לשם בצע כסף". ביחס לנאשמים עצמם הוסיפה השופטת כי, הנאשמים "התקשו ליטול אחריות למעשיהם ומזערו את חלקם בביצוע המעשים".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן