Skip to content

ליהנות מחופשה של פעם

כדי ליהנות מחופשה עם הילדים, לא חייבים בהכרח לבחור את המלונות המפוארים ביותר והמשווקים ביותר. ברשת מלונות סי הוטלס מציעים מלונות סבירים, במיקומים שהם לאו דווקא שיא האופנה ובמחיר הגיוני. ויש גם קוסם ותיאטרון בובות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לא הכי גדולה, לא הכי ידועה, לא הכי "מפנקת" – רשת המלונות C hotels לא מתביישת למצב את עצמה כרשת מלונות של פעם: עם קוסם ותיאטרון בובות במקום סלבריטאים, עם מתקנים נעים לילדים במקום מולטי מדיה ממוחשבים.

אחוזת אסיינדה של c-hotels בגליל המערבי. אחוזת ספא שלא מדירה ילדים
אחוזת אסיינדה של c-hotels בגליל המערבי. אחוזת ספא שלא מדירה ילדים

סמנכ"לית השיווק של הרשת, אור ברקת, אומרת שלדעתם, סף הריגוש אצל הילדים הולך ועולה והמלונות הגדולים, המפוארים, שמבטיחים את האמנים הגדולים והידוענים, "משקיעים יותר בשיווק מאשר באירוח ומייצרים פנטזיה ואשליה שבסופה האורח מתאכזב. לשם כך הם גובים מחירים אסטרונומיים ומבריחים את הישראלים לאירופה, שבה זול יותר".

רשת C hotels היא בבעלות משפחת סיאנס, המנהלת עסקים בתחום הנדל"ן, היהלומים ובתחומי מסחר שונים. לחברה חמישה מלונות המונים 600 חדרים, שלושה מהם עירוניים ברמה של 3-4 כוכבים ושניים כפריים-קיבוציים ברמה של 3 כוכבים.

אור ברקת, סמנכל שיווק של רשת סי הוטלס. (צילום: עירית רוזנבלום)
אור ברקת, סמנכל שיווק של רשת סי הוטלס. (צילום: עירית רוזנבלום)

מלונות הרשת הם C hotels אילת, (לשעבר שלום פלאז'ה אילת); C hotels טבריה ולצידו C hotels טבריה בוטיק, שנפתח לפני כשנה מחדש – שניהם בטבריה; מלון במושב נווה אילן שבהרי יהודה, שבשיפוצו הושקעו כספים רבים עד להפיכתו לבית מלון באוריינטציה כפרית ועם מרכז כנסים מודרני, ומלון אסיינדה בגליל המערבי.

לדעת המשפחה, שבה ארבעה אחים ואחות יוצאי פרס, בעל המאה הוא בעל הדעה ולכן הם מעדיפים לרכוש את הנכסים. בעל הרשת, גבריאל סיאנס, מחזיק גם 38% ממלון הגושרים בקיבוץ הגושרים.

לדברי ברקת, המלונות כולם ביתיים, נקיים ואינטימיים. "המחירים באמצע השבוע בטבריה ובנווה אילן הם כ-400 שקל ללילה לזוג ובקיץ, לזוג פלוס ילד בחצי פנסיון – 1.000 שקל ללילה. אצלנו אפשר להגיע גם כמה פעמים בשנה", היא אומרת ומוסיפה שמעל 40% מהאורחים הם לקוחות חוזרים.

סי הוטל אילת. נשאר גם כסף כדי לבלות בעיר
סי הוטל אילת. נשאר גם כסף כדי לבלות בעיר

אחוזה ספרדית על 70 דונם

מלון הדגל של הרשת הוא אחוזת אסיינדה שבגליל המערבי, ליד מעלות. האחוזה נסגרה ונפתחה מספר פעמים, עברה מיד מנהלת לאחרת, עד שבשנת 2005 נרכשה על ידי משפחת סיאנס והצטרפה לרשת. האחוזה שופצה והותאמה לתיירות העכשווית. השיפוץ נעשה תוך שימור האופי המיוחד של המקום בעל הניחוח הספרדי.

חדר באחוזת אסיינדה. האחוזה שופצה והותאמה לתיירות העכשווית
חדר באחוזת אסיינדה. האחוזה שופצה והותאמה לתיירות העכשווית

ב-2007, במלחמת לבנון השנייה, ספג המלון פגיעה ישירה ושוב נעשה שיפוץ נרחב, אשר שדרג אותה לרמה של אחוזת ספא. באחוזה 142 חדרים, ביניהם חדרים משודרגים, חדרי ספא, חדרי גן וחדרי גן ג'קוזי. עוד במלון מרחבי דשא משופעים בערסלים, נדנדות ופינות ישיבה מוצלות, בריכת שחייה כפרית, סנק בר צמוד, מגרשי ספורט ומיני גולף.

המלון בניהולה של רונית רונן הוא באורייטציה משפחתית: ייחודו בהיותו מלון הספא היחידי המתאים לאירוח משפחות עם ילדים. במרחק מספר צעדים ממרכז הספא, פועל מועדון הילדים “פרפרים" המציע מגוון פעילויות ומשחקים לכל הגילים, המעסיק את הטף בזמן שההורים מבלים בספא.

לדברי ברקת, דגש מיוחד מושם על החוויה הקולינארית. ארוחת הבוקר עשירה במיוחד ומשלבת מנות מקוריות, מנות גליליות ברוח האזור ומטעמים ייחודיים המוכנים במקום. בערב מתקיימים ערבי אסאדו בגינה, ובין לבין, גם תבשילי קדירה המבושלים במתחם הפוייקה שבפינת הגינה.

בסוף השבוע הקרוב, (26-28 בדצמבר) מתקיים במלון, בשיתוף עם חברת התיירות ארנון פז, סוף שבוע אירי הכולל מופעים, סדנאות בירה וויסקי, טיול מודרך ביקבי רמת הגולן, הרצאות ובעיקר טעימות בירה וויסקי אירי משובח.

מחיר החבילה 3,000 של לזוג לשני לילות על בסיס חצי פנסיון .

סי הוטלס טבריה בוטיק. נפתח מחדש לפני כשנה
סי הוטלס טבריה בוטיק. נפתח מחדש לפני כשנה

ברקת מציינת שהמיקומים של המלונות אינם בלוקיישנים הכי לוהטים, אלא במקומות צדדיים מעט, אבל כאלה שסביבם שטחים נרחבים: בנווה אילן יש 36 דונם ובאסיינדה משתרע המלון והשטחים הפתוחים שלו על לא פחות מ-70 דונם.

הרשת מתנהלת לפי ערכים של פעם: רוכשים כחול-לבן ככל האפשר, מעסיקים עובדים מהאזור. "אפילו עושים חלק מהעבודות לבד במשרד, כמו למשל, לארוז את המתנות לחדרים", מספרת ברקת, "אנחנו בוחרים לשים בחדרים קופסה שנעשית על ידי מוגבלים ובה עוגיות מזל עם מסרים. עם זאת, עדיין מדובר באריזה מוקפדת עם שוקולד משובח. לפעמים אנחנו אפילו מגייסים את הבעלים והילדים למשימות בשביל המלונות, כדי לייעל את כוח האדם".

ברשת C hotels אין מנכ"ל. סמכויות המנכ"ל מתחלקות בין כמה בעלי תפקידים. ברקת: "מצבת כוח האדם פונקציונלית, אין הוצאות מיותרות, לא נוסעים ברכבי פאר. הרשת שלנו קטנה ואין הצדקה למשרה נושאת תואר בלבד. המלונות מנוהלים כיחידות אוטונומיות, כאשר בעלי החברה הם שקבעו את הקו, האסטרטגיה והחזון. סמנכ"ל השיווק מופקד על הכנסות החברה ואילו החשב הכללי ונציג הבעלים אחראי על ניהול הכספים, ההוצאות והסכמי הקניינות עם הספקים".

כסאות נח ביער באחוזת אסיינדה, המשתרעת על שבעים דונם
כסאות נוח ביער באחוזת אסיינדה, המשתרעת על שבעים דונם

בעלי הרשת שואפים להתרחב לים המלח ולתל אביב. בים המלח הפסידו פעמיים במכרזים – פעם במכרז של מלון גנים שרשת ישרוטל זכתה בו, ופעם במלון הוד שנפל בחלקה של רשת אורכידאה. "הלוואי שהיה לנו מלון בתל אביב, אבל כיום מחיר לחדר במלון קיים עומד על 150 אלף שקל לחדר. מחיר לא הגיוני", מסכמת ברקת.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן