Skip to content

התביעה באיטליה דורשת 2,697 שנות מאסר לקברניט ה"קונקורדיה" שנטש את נוסעיו

קפטן פרנצ'סקו סקטינו שפיקד על הקוסטה קונקורדיה צפוי למאות רבות של שנות מאסר מצטברות אם יורשע בהטבעת כלי שיט, נטישת ספינה ומקרי הרג מרובים. 32 בני אדם נהרגו באסון הטביעה מאת גרשון גירון 2,697  – זהו המספר של שנות המאסר המצטברות שעלול לספוג רב החובל של ה"קוסטה קונקורדיה", פרנצ'סקו סקטינו, אם וכאשר יורשע בכל סעיפי […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קפטן פרנצ'סקו סקטינו שפיקד על הקוסטה קונקורדיה צפוי למאות רבות של שנות מאסר מצטברות אם יורשע בהטבעת כלי שיט, נטישת ספינה ומקרי הרג מרובים. 32 בני אדם נהרגו באסון הטביעה

מאת גרשון גירון

2,500 שנים בכלא?
הקברניט שנטש. 2,697 שנים בכלא?

2,697  – זהו המספר של שנות המאסר המצטברות שעלול לספוג רב החובל של ה"קוסטה קונקורדיה", פרנצ'סקו סקטינו, אם וכאשר יורשע בכל סעיפי האישום נגדו. 

העיתונות האיטלקית, שאינה מפסיקה לדווח על ההתפתחויות בפרשה מאז טביעת הספינה, סיכמה את סה"כ גזרי הדין שסקטינו צפוי להם במידה ויורשע. כל אחד מ-300 הנוסעים ואנשי הצוות שנותרו לכאורה על סיפון האונייה הטובעת סמוך לאי ג'יליו, אחרי נטישתו עלול לעלות לו בשמונה שנות מאסר. אם יורשע בהריגה הוא צפוי ל-15 שנות מאסר ולעשר נוספות אם יורשע בגרימת טביעת ה"קוסטה קונקורדיה".

חברת הספנות "קרניבל קרוז", בעלת ה"קונקורדיה", נאלצה לספוג סבלה הורדת דרוג בגין החשש שלתאונה תהיה השפעה מהותית על הכנסותיה השנה ובשנה הבאה. החברה, שהיא מפעילת הפלגות התענוגות הגדולה בעולם, הזהירה כי הכנסותיה השנה יצטמצמו בסכום הנע בין 155 מיליון ל-175 מיליון דולרים. 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן