Skip to content

מדריך ירי במשטרה נשלח למאסר על הטרדת חיילות שוטרות

"מעשיו של הנאשם מכוערים, מבישים וחמורים ועניינם מסכת הטרדות ומעשים מגונים אשר בוצעו בחיילות צעירות בשירות חובה", ציינה השופטת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שופטת בית המשפט בכפר סבא גזרה על שוטר, מדריך ירי, 18 חודשי מאסר בפועל, פיצוי בסך 6,000 שקלים שיחולק בין שלוש שוטרות וקנס בסך 2,000 שקל בגין מעשים מגונים והטרדות מיניות שביצע השוטר כלפי השוטרות. כך התיר לפרסום הבוקר (שני) בית משפט השלום בכפר סבא.

מדובר בגזר דינו של שוטר ששירת בשירות קבע כנשק בבית הספר לכושר מבצעי של משטרת ישראל והורשע בעבירות של מעשה מגונה בשלושה אישומים שונים ובהטרדה מינית. על פי כתב האישום, אותו הגישה עו"ד איילת רזין בית-אור מהמחלקה לחקירות שוטרים, התבקש הנאשם מעת לעת להעביר שיעורי תגבור בירי לחניכי  קורסים בבית בספר לכושר מבצעי של משטרת ישראל. במספר הזדמנויות, ניצל הנאשם את מרותו ואת הקרבה הפיזית הנדרשת לשם ביצוע תפקידו כמדריך ירי, כדי לבצע מעשים מגונים בשוטרות בשירות חובה שצעירות ממנו בשנים רבות.

השופטת נאוה בכור התייחסה לחומרת מעשיו של השוטר וציינה כי "מעשיו של הנאשם מכוערים, מבישים וחמורים ועניינם מסכת הטרדות ומעשים מגונים אשר בוצעו בחיילות צעירות בשירות חובה, במסגרתה נהג הנאשם בכוחניות, התבטא בביטויים מיניים בוטים ולא חדל ממעשיו גם כאשר התנגדו החיילות בצורה כזו או אחרת למעשיו. בהתנהגותו פגע בנאשם בשלמות גופן ונפשן של המתלוננות, בכבודן ובאוטונומיה שלהן על גופן, כאשר לעבירות אלה מימד של השפלה וביזוי קשים. העובדה כי המעשים בוצעו  במסגרת צבאית משטרתית, כלפי חניכות בקורס, פוגעת אף בערכי המערכת הצבאית, האמון ותחושת הביטחון שהצבא והמשטרה מחויבים להבטיח למשרתים בשורותיהם, ומניעת ניצולם של יחסי מרות במסגרות אלה". בנוסף לכך, הטילה השופטת על השוטר מאסר על תנאי בן עשרה חודשים.

 

 

 

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן