Skip to content

נתניהו: "ביחסים הקרובים עם ארה"ב יש דברים שאסור לעשותם"

נתניהו הוה לברר את הנסיבות לציתותים ולמעקבים שביצעה ארה"ב אחרי בכירים בישראל. על פגישתו עם אסתר פולארד אמר ראש הממשלה: ""מזמן כבר היה צריך לשחרר אותו. אני מאמין שהדבר הזה מובן כאן ואני מאמין שהוא גם מובן בקהלים הולכים וגדלים בארה"ב"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הורה על בירור נסיבות המעקבים וההאזנות, שביצעה ארה"ב, אחר ראשי ממשלה ואחר שר הביטחון, אהוד ברק. כך נסר נתניהו בישיבת סיעת הליכוד היום. לפני כן נפגש נתניהו עם אסתר פולארד, רעייתו של ג'ונתן פולארד, ודיווח לה על המאמצים הנעשים לשחרורו.

"נפגשתי עכשיו עם אסתר פולארד ועדכנתי אותה במאמצים הבלתי פוסקים שאנחנו עושים כדי לשחרר את יונתן", דיווח נתניהו לחברי סיעת הליכוד. "מזמן כבר היה צריך לשחרר אותו. אני מאמין שהדבר הזה מובן כאן ואני מאמין שהוא גם מובן בקהלים הולכים וגדלים בארה"ב".

נתניהו בפגישתו היום עם אסתר פולארד. "מזמן כבר היה צריך לשחרר אותו" (צילום: קובי גדעון/לע"מ)
נתניהו בפגישתו היום עם אסתר פולארד. "מזמן כבר היה צריך לשחרר אותו" (צילום: קובי גדעון/לע"מ)

באשר לפרסומים על המעקבים והציתותים שביצעה ארה"ב אחרי בכירים בישראל, אמר נתניהו: "ביקשתי לערוך בירור בנידון. ביחסים הקרובים בין ישראל וארה"ב יש דברים שאסור לעשותם ושאינם מקובלים עלינו".

אתמול אמר נתניהו כי המאמצים לשחרור המרגל הישראלי נמשכים גם ללא קשר לפרשת המעקבים. בפתח ישיבת הממשלה אמר: "ישראל לא זקוקה לאירוע מיוחד לדון בשחרור פולארד. אנו עוסקים בזה כל הזמן מול הנשיא אובמה. אני מקווה שייווצרו הנסיבות לשחרורו. השחרור אינו מותנה ואינו קשור לאירועים האחרונים אף על פי שנתנו על כך את דעתנו".

1 Comment

  1. פנינה כץ
    24 בדצמבר 2013 @ 2:57

    סוף סוף נתניהו אומר דבר נכון.
    בדיוק כשהוא לקח צד בבחירות בין אובמה ומיט רומני.
    כמו לסכסך בין הרפובליקנים לדמוקרטים.
    כמו לנסות לדבר מעל ראשו של אובמה בטלוויזה האמריקאית.
    וישראל בכלל מעולם ולעולם לא תרגל אחרי אחותה האמריקאית. חס וחלילה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן