Skip to content

צווי פינוי למבנים קשיחים לדיירי מאהל ארלוזורוב

עיריית תל אביב חילקה הבוקר צווי פינוי לחסרי הבית הדרים במאהל הסמוך לתחנת רכבת מרכז מחשש שיוקמו שם מבנים קשיחים שלא כחוק. "אוהלים ומבנים אירעים יוכלו להישאר", נמסר מהעירייה. ויקטור, מדיירי המקום: "מה הם מצפים שנעשה בגשמים ובקור?"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תושבי מאהל ארלוזורוב, הממוקם בגן וולובסקי (המשולש) בתל אביב, קיבלו הבוקר (שלישי) צווי פינוי מהעירייה למבנים קשיחים שהקימו חסרי הבית השוהים בגן. על פי הצווים עליהם לפנות כל מבנה קשיח למעט מאהל ארעי שהקימו הדיירים בגן. הצווים מורים להם לפנות כל מבנה הדורש ריישיון ואישורי בנייה עד ה-14 בינואר 2014.

מעיריית תל אביב נודע כי מדובר במבנים קשיחים אותם הקימו השוהים בגן ללא אישורי בנייה. עוד נמסר, כי החשמל שנותק לפני כיומיים, יחובר מחדש ביממה הקרובה.

מאהל ארלוזרוב בעקבות הסופה (צילום: ציפי מנשה)
מאהל ארלוזרוב בעקבות הסופה (צילום: ציפי מנשה)
ויקטור מיימון (צילום מעמוד הפייסבוק)
אנשים מנסים לשרוד. ויקטור מיימון (צילום מעמוד הפייסבוק)

במאהל ארלוזורוב יש היום שתי קבוצות מאהלים המכילים כ-120 חסרי דיור. את המאהל המרכזי מנהל ויקטור מיימון, פעיל מחאה וחסר בית עשרות בשנים. "קיבלנו את הצווים לפרק ולהרחיק כל מחסן או מבנה קשיח", סיפר ויקטור. "מה הם מצפים שנעשה בגשמים ובקור העז? אנשים מנסים לשרוד את החורף ברוחות, בגשם ובקור".

– מה לגבי החשמל?

ויקטור: "לפני מספר ימים נפל השלטר של החשמל ובעירייה לא טרחו להגיע ולחברו. חבל, כי נאלצתי לזרוק מהמקרר את כל האוכל שהיה בו. אפילו תה חם לחברים אני לא יכול להכין בבוקר. אני מקווה שיגיעו היום לחבר מחדש".

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן