Skip to content

רני רהב יפסיק לייצג את קבוצת אי.די.בי

לא ייצג את אי.די.בי אחזקות ואי.די.בי פיתוח. זאת בעקבות החלטת בית המשפט ודירקטוריון הקבוצה. ימשיך לייצג את דנקנר, גנדן וטומהוק, ואת החברות שמתחת לקבוצת אי.די.בי, כמו שופרסל, סלקום ונכסים ובניין. "צעד זה אינו נטישה... אהבתי לנוחי היא לא נתונה לשאלה", כתב בדף הפייסבוק שלו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
רני רהב (צילום: ויקימדיה)
רני רהב (צילום: ויקימדיה)

רני רהב יפסיק לייצג את קבוצת אי.די.בי ולא ישמש יותר דובר של אי.די.בי. אחזקות ואי.די.בי פיתוח. ימשיך לייצג את נוחי דנקנר ואת חברת גנדן וטומהק, ואת כל החברות שמתחת לפירמידת קבוצת אי.די.בי, כמו שופרסל, סלקום, נכסים ובניין וחברות נוספות. זאת בהתאם להחלטת בית המשפט וועדת הביקורת של דירקטוריון אי.די.בי להפריד בין הייצוג של הבעלים לבין הייצוג של החברה.

בדף הפייסבוק שלו כתה רהב: ""לכל חבריי, לקוחותיי, אנשי התקשורת, מכריי בפייסבוק ובטוויטר: ברצוני להבהיר כי בקרוב אפרוש מתפקידי כדובר אי.די.בי הציבורית וזאת בשל החלטת ועדת הביקורת של החברה לסיים את ההתקשרות עם כל היועצים מתחום התקשורת שעבדו עבור החברה הציבורית ונתנו שירותים גם לנוחי דנקנר כיו"ר החברה. פרישתי אפוא היא מתפקיד דובר אי.די.בי הציבורית בלבד, בשאר התפקידים אמשיך כרגיל.

"חשוב לי להדגיש כי צעד זה אינו נטישה חלילה – זהו צו השעה לפי החלטת כבוד השופט אורנשטיין וכן לפי החלטת ועדת הביקורת של אי.די.בי הציבורית, ולכן אנו מצווים לעשות כך. אהבתי לנוחי היא לא נתונה לשאלה, אני תומך בו בכל לבי.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן