Skip to content

ביזנס אנד פלז'ר: חוגגים שנה חדשה

מי רקד עם חברות מעגל נשים סביון, איפה תקלטה נינט טייב, למי חילקו אותות הוקרה בערב השנה החדשה, ומי פתח בקבוק שמפניה בסופרמרקט
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מסיבה עם די.ג'יי נינט

למעלה מ- 2,000 מוזמנים נהרו למתחם העיצוב קסטיאל כדי לקדם את פני השנה החדשה עם משפחת קסטיאל ולשתות את משקה האנרגיה CRANERGY, שנתן חסותו לאירוע, אולי כדי שלא ישתו יותר מדי אלכוהול. בחלק האמנותי הופיע ההרכב  המוזיקלי TYP – עברי לידר וג'וני גולדשטיין; על המוזיקה הופקדה די.ג'יי. נינט טייב. בחוגגים: ארז טל ואשתו גילי; יעל ורונן טוב; ורד וחיים רמון; יוליה פלוטקין; טהוניה רובל; נועם טור; מייקל לואיס; קובי אפללו; דנה פרידר, בלי בן זוגה, אלי פיניש; חברי הכנסת, ניצן הורוביץ ואבישי ברוורמן; אילן פיבקו; השפית שי-לי ליפא; לוקה וספי שקד; אייל ברקוביץ ואשתו טלי; אלון בן דוד; אושרת קוטלר; דב גילהר; חן ליברמן ועוד.

דורון ארד, אלון קסטיאל (צילום: שוקה כהן)
דורון ארד, אלון קסטיאל (צילום: שוקה כהן)

מסיבה גדולה מהחיים

ערב הגאלה השנתי של עמותת "גדולים מהחיים" – למען ילדים חולי סרטן, נערך בליל הסילבסטר ב- AVENUE בקרית שדה התעופה. מנכ"ל העמותה ליאור שמואלי, סמנכ"ל העמותה אלינוער לויטן, יו"ר אגודת הידידים אברשה בורנשטיין ויו"ר חבר הנאמנים דליה שטנצלר אירחו את התורמים, שנהנו ממופע ריקודים בו שולבו ילדי העמותה ומהופעה של להקת תיסלם. "עיגול לטובה" (העמותה הפועלת לשיפור החברה באמצעות תרומות קטנות המצטברות מעיגול סכומי עסקאות לשקל הקרוב) העניקה במהלך הערב את אות ׳שותף חברתי׳, על שותפות הדוקה וסיוע לעמותה, לאבי צבי מנכ"ל רשת, לאורני פטרושקה ולדנה ארגוב טיקוצקי. חיים כצמן, בעלים ויו״ר גזית גלוב, קיבל  את אות 'ידיד אמת', בשמה של אשתו ד"ר שולמית כצמן ז״ל, ממקימות העמותה, שהקדישה את חייה לרווחתם של ילדים חולי סרטן. בתורמים: יו"ר קק"ל, אפי שטנצלר; מנכ"ל בנק הבינלאומי, סמדר ברבר-צדיק; מנכ"ל ישראכרט, דב קוטלר; מנכ״ל קבוצת דלק, משה קראדי; יו״ר כלל חברה לביטוח, דני נווה; נשיא קבוצת אלון, דודי ויסמן; עתליה ושלמה שמלצר; דן להט; אבי הוכמן; ראש עיריית גבעתיים, רן קוניק; עו'ד ששי גז; ינון קרייז ואלירן ברדוגו, חבר בחבר הנאמנים של העמותה, שהפיק את האירוע בהתנדבות. הכנסות הערב לטובת קרן למימון תרופות, טיפולים וציוד רפואי, שמחוץ לסל הבריאות עבור הילדים.

עתליה שמלצר, שלמה שמלצר (צילום: אביב חופי)
עתליה שמלצר, שלמה שמלצר (צילום: אביב חופי)

מסיבה במעגל

חברות מעגל נשים סביון, הידועות לא רק בפועלן המבורך אלא גם במסיבות הכי שוות בעיר, חגגו את הסילבסטר במתחם האירועים EAST בתל אביב. האירוע, באווירה הוליוודית, כלל  תפאורה נוצצת, מוסיקה טובה ואת די.ג'יי. מוש. כדי שישתלבו באווירה הנוצצת קיבלו החוגגים שלל אביזרים מנצנצים: מסיכות, קשתות, משקפיים. על החלק הגסטרונומי הייתה אחראית חברת "פוד ארט", שהשיקה במסיבה את המותג החדש שלה "סטריט פוד-ארט". המוזמנים רקדו עד שעות הבוקר וכבר החלו לתכנן את מסיבת פורים, שתתקיים כמו בכל שנה, במועדון התיאטרון ביפו. בחצות עלו 20 חברות המעגל לבמה, בירכו את התורמים ופתחו בקבוקי שמפניה. בחוגגים: סמדר נמרודי ואייל רינות; עופרה וישראל רייף; עורכי הדין, אורן ומגי הלפרין; דניאלה ורונן רייבנבך; מאיה ואיתמר פרץ; דרורית, שלא התנשקה בחצות עם בעלה, יאיר ניצני, שהופיע באותו זמן במסיבה של "גדולים מהחיים"; עמית ויעל ברגר; מיכל ורוני ויסברג; רונן ורנדי פלד; כנרת ואילן טוביהו; רוני איננסאז, מבעלי נעלי סקופ; ד"ר יעל אלמוג; מיכאלה ברקו ובעלה רון צוקרמן. הכנסות האירוע קודש למשפחות במצוקה.

עופרה רייף שמלצר, סמדר נמרודי רינות (צילום: אסף לב)
עופרה רייף שמלצר, סמדר נמרודי רינות (צילום: אסף לב)

מסיבה בסופרמרקט

חגי שלום, הבעלים של קבוצת "טיב טעם" והמנכ"ל, עדי כהן, הזמינו את בכירי הקבוצה בערב הסילבסטר לאירוע חגיגי לרגל פתיחת הסניף הראשון של טיב טעם בחולון. הסניף, שממוקם במתחם עזריאלי, קושט באווירת החג: עצי אשוח, בובות סנטה קלאוס, חבילות שוקולד ויין ארוזים בזהב ועוד. שלום ציין כי החברה השקיעה כ 4.5 מיליון שקלים בפתיחת הסניף, שעוצב בסגנון אירופאי. כהן דאג למזיגת שמפנייה וברך לשנה החדשה. אחרי קוקטייל עשיר נערך טקס קביעת המזוזה וגזירת הסרט. הנוכחים הוזמנו בעוד כשלושה שבועות לזאפה הרצליה פיתוח, שנפרד מהמוזיקה ועובר עכשיו שיפוץ בדרך להפיכתו לסניף נוסף ברשת.

חגי שלום, יוסי שליו, עדי כהן (צילום: אסף לב)
חגי שלום, יוסי שליו, עדי כהן (צילום: אסף לב)

מלון חדש בנתניה

קבוצת "דיזנגוף סחר", בראשות מנשה זליכה ואהרון שעשוע, וקבוצת טמרס של פויו זבלודוביץ', ערכו את הטקס המסורתי של "השלכת מטבעות" ליציקת היסודות של מלון  WEST LAGOON, העתיד לקום בנתניה. בין הנוכחים: טומי לייטסדורף ורעייתו גילי; ראש עירית נתניה, מרים פיירברג; רפי וינר, מנכ"ל מלונות טמרס; אילת ברק, מנכ"ל קבוצת טמרס ועוד. המלון, שמתחיל להיבנות בימים אלה על קו החוף של נתניה, בהשקעה של כ-250 מיליון שקל, יכלול 273 חדרים, מתוכם 50 סוויטות וחדרים בקונספט ייחודי. הוא אמור להיות המלון הגדול והמפואר בעיר, וצפוי להיפתח ב-2015. זליכה: "העיר נתניה נהפכה בשנים האחרונות למעצמת תיירות, בעיר נבנים בתי מלון רבים על מנת לספק את הביקוש הרב בקרב תושבי חוץ שמגיעים בעיקר מאנגליה, צרפת, ארה"ב ורוסיה. רצועת החוף היפיפייה ושמורות הטבע של העיר, ביחד עם מקומות בילוי ססגוניים, הופכים אותה לאטרקטיבית ושוקקת בעבור תושבי החוץ. המלון מהווה עוגן לכל פרויקט LAGOON, המוקם כעת על החוף בנתניה. המתחם ישלב מגורים עם מלונאות ולמעשה יהיה הגדול ביותר בנתניה".

מנשה זליכה, טלי זליכה, גילי לייטסדורף, טומי לייטסדורף (צילום: אביב חופי)
מנשה זליכה, טלי זליכה, גילי לייטסדורף, טומי לייטסדורף (צילום: אביב חופי)

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן