Skip to content

נתניהו ינסה לקדם בדאבוס מנועי צמיחה לישראל

כך מסר ראש הממשלה בפתח ישיבת הממשלה הבוקר. ארבעת מנועי הצמיחה הם: פיתוח שווקים חדשים וקודם כל עם סין; טכנולוגיה ובראש וראשונה הסייבר; תשתיות פיזיות כולל כבישים ורכבות ושילוב האוכלוסייה הערבית והחרדית בשוק העבודה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
ראש הממשלה נתניהו (צילום: לע"מ)
ראש הממשלה נתניהו (צילום: לע"מ)

מעבר להצגת הישגי ישראל הודיע ראש הממשלה, כי המטרה שם צריכה להיות – קידום הקשרים שיביאו לטיפוח מנועי הצמיחה להמשך הדרך בישראל. מנועי הצמיחה האלה הם ארבעה:

• פיתוח שווקים חדשים, זה קודם כל סין, אבל לא רק סין, יש הרבה כלכלות חדשות שמעוניינות במוצרים הישראליים, בהשקעות הישראליות, בסחר עם ישראל בטכנולוגיה ישראלית.

• הטכנולוגיה עצמה, בראש ובראשונה הסייבר, "אנחנו רוצים לראות את זה גם במהפכה ביו-טכנולוגית בגליל וכמובן בפריסת מערכות הסייבר והסיבים המהירים".

• התשתיות הפיזיות – "לא רק סיבים מהירים, אלא כבישים מהירים, רכבות ואפשרויות גדולות לסחר בינלאומי שמתלוות לפיתוח התשתיתי שאנחנו עושים. אלה דברים שמייצרים מנועי צמיחה עולמיים".

• "דבר שאנחנו מדברים עליו לא מעט, זה שילוב האוכלוסייה הערבית והחרדית בשוק העבודה, עוד מנוע צמיחה גדול. על כל אלה וגם נושאים אחרים אני מתכוון להעלות במפגש הזה עם מנהיגי המדינות והכלכלה העולמית בדאבוס".

במסגרת הפורום, שהוא מהבמות החשובות של הכלכלה העולמית, צפוי ראש הממשלה לקיים סדרת פגישות עבודה עם ראשי מדינות ועם ראשי חברות בינלאומיות על מנת לעודד השקעות בתעשיית ההיי-טק הישראלית, כמו גם בענפים נוספים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן