Skip to content

חדש: רנו פלואנס חשמלי בליסינג בסך 1,550 שקל לחודש

חברת 'אלבר' מציעה כיום את המכונית החשמלית של 'בטר פלייס' בעסקה הכוללת התקנת עמדת טעינה בבית הלקוח ומחיר לק"מ ממוצע של 16 אג' לק"מ
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברת 'אלבר', מקבוצת אלעזרא, המעניקה שירותי רכב הכוללים: ליסינג תפעולי לעסקים, ליסינג לפרטיים, מכירת רכב מיד ראשונה והשכרת רכב, מציעה כיום את עסקת הליסינג התפעולי המשתלמת ביותר בשוק – רכב חשמלי ב-1,550 שקלים לחודש בלבד.

המדובר בכלי רכב מסוג רנו פלואנס ZE, ששווק עד לפני מספר חודשים על ידי חברת בטר פלייס. המכוניות הוחכרו לחברות ולעובדי בטר פלייס עצמה, אך הוחזרו לחברת אלבר עם קריסת החברה.

תמורת התשלום (ותשלום מקדמה שתוחזר ללקוח), יוכלו לקוחות אלבר לחכור את הרכב החשמלי לעסקה לתקופה של 18 חודשים, כולל התקנת עמדת טעינה בבית הלקוח, ביטוח מקיף וחובה, רישוי ואחזקה שוטפת לפי הוראות היצרן. כמו כן, מציעה החברה לחכור את הרכב בעלות נמוכה יותר, ללא אחזקה, רישוי ותשלום עבור ביטוחים.

בחברת אלבר מציינים כי מדובר במספר כלי רכב מצומצם וכי לא יירכשו כלי רכב חשמליים נוספים מעבר לאלו המצויים כיום במלאי החברה.

המנכ"ל ינון עמית: "אנו מציעים כיום ללקוחות רכב חשמלי משפחתי גדול, בטיחותי ומאובזר היטב, בעלות נסועה הזולה ביותר מבין כל החלופות הקיימות בשוק, כאשר מחיר העסקה כולל עמדת טעינה המותקנת בבית הלקוח. במחיר המוצע אין כיום בשוק עסקת ליסינג או השכרה במחירים המתקרבים למחירים האלו".

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן