Skip to content

להקת איזבו נבחרה לייצג את ישראל באירוויזיון

השיר "TIME" בביצוע הלהקה הישראלית המצליחה, ייצג את ישראל בתחרות הזמר הבינלאומית, שתתקיים בחודש מאי באזרבייג'אן. "הופתענו מהבחירה ואנחנו מאושרים. ניתן את הופעת חיינו" מאת כתב מגפון "זה כבוד גדול מאוד עבורנו לייצג את ישראל באירוויזיון. מאוד הופתענו מהבחירה ואנחנו שמחים ומאושרים. השנה הנוכחית מאוד מרגשת ועמוסה בחיי הלהקה עם יציאת האלבום החדש שלנו בלייבל הבריטי הנחשב 100%. אנחנו […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

השיר "TIME" בביצוע הלהקה הישראלית המצליחה, ייצג את ישראל בתחרות הזמר הבינלאומית, שתתקיים בחודש מאי באזרבייג'אן. "הופתענו מהבחירה ואנחנו מאושרים. ניתן את הופעת חיינו"

מאת כתב מגפון

לא רק הם מופתעים מהבחירה. "איזבו". צילום: דניאל צ'צ'יק

"זה כבוד גדול מאוד עבורנו לייצג את ישראל באירוויזיון. מאוד הופתענו מהבחירה ואנחנו שמחים ומאושרים. השנה הנוכחית מאוד מרגשת ועמוסה בחיי הלהקה עם יציאת האלבום החדש שלנו בלייבל הבריטי הנחשב 100%. אנחנו בהחלט מתכוונים להיערך ולתת את הופעת חיינו". כך אמר הערב בהתרגשות רן שם-טוב, הגיטריסט ומנהיג להקת "איזבו", שכתב את השיר "TIME", אשר נבחר הערב (יום ב') לייצג את ישראל באירוויזיון בבאקו, אזרבייג'אן. את השיר כתב שם-טוב יחד עם זוגתו, קלידנית הלהקה, שירי הדר.

בין חברי הוועדה המקצועית של רשות השידור, שבחרו את השיר היו הזמרים והיוצרים מירה עוואד, נמרוד לב וגלעד שגב. יו"ר הוועדה יעקב נווה, שבעברו הרחוק גם היה זמר: "אני מבקש להודות לכל האמנים שהגישו שירים וברכות ללהקת 'איזבו', שאני בטוח כי תייצג אותנו בכבוד". מקורות המקורבים לוועדה מציינים כי לא רק חברי הלהקה הופתעו מהבחירה.

"איזבו" נחשבת לאחת הלהקות הישראליות הייחודיות, שזכו לפריצת דרך על בימות אירופה וארצות הברית. "איזבו" פרצה לתודעה בזכות השילוב של סאונד מלוטש ויצירה צבעונית ומושקעת עם פיוז'ן של בריט-רוק ודיסקו, מתובלים במוטיבים ערביים, ים תיכוניים ופסיכדליים.

לצדם של שירי הדר ורן שם-טוב (שהפיק את דני סנדרסון, יהודית רביץ, דקלה, פסקול "זוהי סדום", "הכול דבש" ועוד) חברים בלהקה יונתן לוי (בס) וניר מנצור (תופים). אלבום הבכורה "The Fun Makers" יצא ב-2003 ואלבומם השני "Slow Disco" ב-2008.

הלייבל הבריטי 100%, שהחתים לאחרונה את "איזבו", חתום בין היתר על גילוי ההרכב המצליח "גוסיפ" של בת' דיטו ועובד גם עם מובי, פלסיבו, מתיסיהו ורובין. 100% יוציאו את אלבומה החדש והשלישי של "איזבו" באירופה.

עוד בתרבות: שובה של המדונה

וגם: הדואט ההיסטורי של אריק איינשטיין ושלמה ארצי

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן