Skip to content

חדש: מערכת למניעת תאונות משולבת בסמארטפון לרכב

מערכות חדישות למניעת תאונות של חברת Mobileye ישולבו עם VOYAGER, הסמארטפון הראשון לרכב ויעבירו עדכונים בזמן אמת על התנהגות הנהג בכביש
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חידוש טכנולוגי במכשירי VOYAGER של חברת אקסל טלקום, יספק מענה מושלם לצרכיהם של מנהלי ציי רכב, חברות ביטוח ומשפחות וישלח להם עדכונים בזמן אמת על התנהגות הנהג על הכביש.

המערכת החדשנית למניעת תאונות דרכים של חברת Mobileye תוכל מעתה לתקשר עם מכשירי VOYAGER, הסמארטפון הראשון לרכב שהושק בהצלחה בנובמבר, כך סוכם בין חברת מובילאי לחברת אקסל טלקום, ספקית מובילה של פתרונות תקשורת סלולרית משולבים לרכב. שילוב המערכות יאפשר ניטור מרחוק של ההתראות המשודרות באמצעות החיבור הסלולרי דור 3 של מכשיר VOYAGER, ובכך לספק מענה מושלם לצרכיהם של מנהלי ציי רכב, חברות ביטוח ומשפחות ולשלוח להם עדכונים בזמן אמת על התנהגות הנהג על הכביש.

טלפון VOYAGER ( צילום יח"צ )

"שילוב המערכת למניעת תאונות של מובילאי במכשירי וויאג'ר הינו פתרון אלגנטי שמאפשר לנהג ולגורם חיצוני נוסף לקבל התראות מצילות חיים בזמן אמת", אומר מנכ"ל מובילאי, יצחק ליטמן. "אנחנו שמחים לשתף פעולה עם אקסל בפרויקט הזה ואנחנו משוכנעים שנוכל להביא לשיפור משמעותי בחוויית המשתמש של לקוחותינו".

מנכ"ל אקסל טלקום, מארק סילנפרוינד, מדגיש כי השילוב יספק לנהגים שכבת בטיחות נוספת. "הפיתוח של וויאג'ר התמקד בשיפור בטיחות הנהיגה והענקת חוויית תקשורת ניידת מתקדמת לנהגים. על פי התחזיות של איגוד GSMA, שוק תקשורת הרכב עומד לגדול פי שלושה בחמש השנים הקרובות, ולהגיע לשווי של 39 מיליארד דולר עד שנת 2018. אין ספק שהוספת יכולות ניטור מרחוק למערכת מניעת התאונות המתקדמת באמצעות הסמארטפונים לרכב שלנו תתרום רבות לשוק המתפתח הזה", הוא אומר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן