Skip to content

ארז ויגודמן מונה לנשיא ומנכ"ל טבע

יתחיל את תפקידו ב-11 בפברואר. עד תחילת פברואר ימשיך לפעול כנשיא ומנכ"ל מכתשים אגן. פיליפ פרוסט, יו"ר דירקטוריון טבע: לויגודמן הבנה של התעשייה שבה פועלת טבע
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
ארז ויגודמן

ארז ויגודמן, בן 54, מונה לתפקיד הנשיא ומנכ"ל טבע ויחל לעבוד ב-11 בפברואר השנה. אייל דשא ששימש עד כה במינוי זמני בתפקידים אלה יחזור לתפקידו הקודם – סמנכ"ל ומנהל הכספים הראשי של החברה. כך הודיע החברה בהודעה שמסרה לבורסה. דירקטוריון מכתשים אגן וארז ויגודמן הסכימו, כי הוא ימשיך בתפקיד נשיא ומנכ"ל מכתשים אגן עד תחילת פברואר 2014

הוצאה לפועל של האסטרטגיה

פיליפ פרוסט, יו"ר דירקטוריון טבע: "אני רוצה לברך את ארז על מינויו למנכ"ל טבע. לארז, המשמש חבר דירקטוריון טבע משנת 2009, הבנה עמוקה של החברה ושל התעשייה בה היא פועלת, באופן הממצב אותו בעמדה חזקה להתחיל את עבודתו בתנופה ולייצר ערך לבעלי המניות. אני רוצה להודות לאיל על שהוביל את החברה בתקופה חשובה זו, ועל התמקדותו בהוצאה לפועל של האסטרטגיה שלנו. אני גם רוצה להודות לכל חברי הדירקטוריון אשר הקדישו מזמנם במרץ לטובת הליך איתור אינטנסיבי זה".

מנהל מוביל שינוי

אמיר אלשטיין, סגן יו"ר דירקטוריון טבע, אמר: "בחנו רשימה נרחבת של מועמדים פנימיים וחיצוניים כחלק מתהליך חיפוש קפדני ומקיף בהובלת הדירקטוריון ובסיוע חברת איתור עולמית מובילה, אגון זנדר. ארז בלט בשל הרקורד המרשים שלו בביצוע מהפכים בתאגידים גלובליים מורכבים והשגת תוצאות פורצות דרך. הוא מנהל מוביל שינוי בעל חשיבה אסטרטגית ויכולות ביצוע מרשימות של תכניות ארגון מחדש, יצירת מומנטום עסקי, הובלת התרחבות מוצלחת בשווקים מתפתחים ועבודה עם שוק ההון".

למצות עד תום את הפוטנציאל

ארז ויגודמן אמר: "זהו כבוד גדול עבורי להתמנות לנשיא ומנכ"ל טבע. אני שמח לעבוד עם צוות ההנהלה ועובדי טבע כדי להמשיך ולבנות על המסורת האדירה של החברה, כדי לחזק את עמדתנו המובילה בעולם וכדי למצות עד תום את הפוטנציאל הגדול של החברה לספק תרופות ופתרונות למטופלים ברחבי העולם. אני מבין את האתגרים העומדים בפני טבע ואני בטוח שיחד עם צוות ההנהלה נוכל להתמודד עם אתגרים אלו ולעמוד במחויבות שלנו להשיא ערך לבעלי המניות על ידי הרחבת עסקי החברה והשגת צמיחה ארוכת טווח".

במכתשים אגן מחפשים מחליף

דירקטוריון מכתשים אגן הודיע היום כי החברה עוסקת באינטנסיביות בתהליך האיתור והבחירה של מנכ"ל חדש לקבוצה. הדירקטוריון נקט פעולות אלה לאור החלטתו של ארז ויגודמן להתפטר מתפקידו כנשיא ומנכ"ל מכתשים אגן ולהצטרף לטבע תעשיות פרמצבטיות כנשיא ומנכ"ל החברה. הדירקטוריון וארז ויגודמן הסכימו, כי הוא ימשיך בתפקידו עד תחילת פברואר השנה.

יאנג שיאנגשין, יו"ר הדירקטוריון של מכתשים אגן, אמר: "בשם הדירקטוריון, הייתי רוצה להביע את הערכתנו העמוקה לארז על השנים שבהן הוביל את החברה. בראשותו, צוות ההנהלה הבכירה של מכתשים אגן קידם בהצלחה שינוי אסטרטגי ותפעולי משמעותי והתחזקה תחושת הגאווה והשייכות בקרב העובדים של מכתשים אגן בישראל ובעולם כולו. מכלול המהלכים בא לידי ביטוי בשיפור עקבי במיצובה התחרותי של החברה ובביצועים הפיננסיים שלה.

"במהלך הקדנציה שלו, ארז ניהל בהצלחה את המיזוג עם ChemChina, חוזקה הפלטפורמה התפעולית והתבצעה טרנספורמציה ביכולות המו"פ. במקביל סל המוצרים של החברה הורחב והבידול שלו העמיק. במידה רבה הודות למנהיגות והיכולות האישיות הגבוהות של ארז, מכתשים אגן ערוכה היום להמשיך ולצמוח באופן רווחי בהתאם לחזון אסטרטגי מנוסח היטב ובאמצעות צוות הנהלה בכירה חזק. אנו מאחלים לו הצלחה רבה בתפקידו בטבע.

"אנחנו מחוייבים להמשך הצמיחה וההתפתחות של החברה ועוסקים באינטסיביות באיתור ומינוי של מנכ"ל חדש לחברה ומתכוונים להשלים את התהליך בהקדם האפשרי".

ערכים ותרבות

ארז ויגודמן, נשיא ומנכ"ל מכתשים אגן, אמר: "הייתה לי זכות מיוחדת להוביל בארבע השנים האחרונות את מכתשים אגן על האנשים המיוחדים שלה וצוות ההנהלה הייחודי שמוביל אותה. יחד עבדנו כדי לבנות חברה מדהימה ומובילה בתעשייה, שכולנו גאים בה מאוד. החשיבות של תעשיית החקלאות לכולנו והמקום של האגרו-כימיה בעולם ריתקה אותי במהלך התקופה הזאת. אבל יותר מכל התרגשתי והתרשמתי כל פעם מחדש מהפתיחות, המקצועיות, המחויבות והמסירות של אנשי מכתשים אגן. אני מאמין בכל לבי שהערכים והתרבות הם שהופכים את מכתשים אגן לחברה מיוחדת, ואלו הדברים החשובים ביותר שילכו איתי הלאה".
.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן