Skip to content

חברת דוראל רכשה את חברת טייני לאב

טייני לאב הייתה שייכת לקבוצת שילב. שושי אורן ששימשה יו"ר טייני לאב פורשת מתפקידה ובכוונתה להקדיש עצמה לקהילה. איציק אורן, ימשיך לשמש יו"ר פעיל של רשת שילב. פרדי אבוקרט, ימשיך לשמש מנכ"ל טייני לאב עם כל צוות החברה, שימשיכו לפעול בישראל.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שושי ואיציק אורן, אישרו היום, כי קבוצת שילב, מוכרת את חברת טייני לאב, חברת אחות לשילב, המתמחה בייצור מוצרים לתינוקות, לחברת דוראל (DOREL industries) הקנדית, אחת הידועות בעולם בתחום מוצרי התינוקות, המחזיקה בין מותגיה את המותגים: Safety 1st, Quinny, Cosco, Maxi-Cosxo ו-Bebe Confort ועוד. לא נמסר בכמה נמכרה החברה לדוראל.

אחד ממוצרי טייני לאב. צילום: טייני לאב
אחד ממוצרי טייני לאב. צילום: טייני לאב

לדברי שושי ואיציק אורן, הבחירה בחברת דואל, נבעה גם מהנימוק שבכוונתם להמשיך את פעילות המטה והפיתוח של טייני לאב, כפי שהוא כיום בישראל, ואף ירחיבו את פעילותה בארץ, על חשבון מוצרים שמפותחים כיום במדינות אחרות בעולם.

ימשיך לפתח את רשת שילב

שושי אורן העוזבת את תפקיד יו"ר טייני לאבה, מסרה, כי תקדיש את מירב מרצה וניסיונה לטובת הקהילה. איציק אורן, ימשיך לשמש יו"ר שילב. לדבריו, מכירתה של טייני לאב, תאפשר לזרז את יישום אסטרטגיית פיתוח רשת שילב, בעידן התחרות הגדולה בישראל בכללה – המשך פריסת הרשת ופתיחת חנויות נוספות המכוונות לקהלי יעד שונים תוך שימת דגש על מגוון המוצרים והוזלת המחירים.

השניים מסרו, כי רשת שילב, תמשיך לעבוד בשיתוף פעולה פורה עם חברת טייני לאב בבעלות דוראל, כפי שנעשה מזה שנים רבות עם המותג מקסי קוזי, השייך גם הוא למשפחת המותגים המובילים של חברת דוראל.

שושי ואיציק אורן: "אנו גאים שהחברה שהתחילה כסטארט אפ ישראלי, והצליחה לכבוש את העולם בחדשנות וצעצועים פורצי דרך הנמכרים כיום בכ-50 מדינות בעולם, נמכרת לחברת דוראל , תוך השארת הצוות הניהולי בראשותו של פרדי אבוקרט, מנכ"ל החברה, בישראל".

מרטין שוורץ, נשיא ומנכ"ל דוראל: "אנו שמחים לרכוש את טייני לאב, חברה ידועה למוצרי תינוקות הפועלת בתעשייה שלנו. מותג טייני לאב זוכה להכרה נרחבת והינו שם נרדף למצוינות בהתפתחות ילדים. עם רשת הפצה חזקה במגוון שווקים, השקעה זו תחזק את מעמדנו כמובילים העולמיים בתעשיית התינוקות והפעוטות ותאפשר לנו להתרחב באזורים הגיאוגרפיים שבהם אנו פועלים. טייני לאב חזקה גם במזרח אירופה, אזור חשוב לצמיחה האסטרטגית שלנו".

סיפור של סטארט אפ

סיפורה של טייני לאב, הינו סיפור של חברת סטארט אפ ישראלית, חדשנית ופורצת דרך. החברה הוקמה, לפני כ-20 שנה, כחברת אחות לשילב, לאחר שהזוג אורן נסע לחפש ולייבא מותגי צעצועים מהמזרח הרחוק, ומשלא מצאו חברה מתאימה, החליטו, כמו יצרני הצעצועים הגדולים בעולם – לפתח מותג צעצועים בישראל, לייצרם בסין, ולשווקם לכל העולם ישירות מהמזרח הרחוק.

טייני לאב, המוכרת היום ביותר מ-50 מדינות בעולם, ידועה כחברה חדשנית בתחום הצעצועים ההתפתחותיים עם מוצרים כגון הג'ימיני, מוביילים לתינוקות עם המוזיקה הקלאסית, טרמפולינות וצעצועים שפותחו במיוחד לתינוקות ופעוטות.

טייני לאב מורשת מבצעת מחקר ופיתוח עם התמקדות בהתפתחות תינוקות המבוססת על מחקרי תצפיות על התנהגות תינוקות והסתייעות במומחים מצד שלישי ומאוניברסיטה ישראלית מקומית. קו המוצרים של טייני לאב משלים את זה של דוראל.

מנכ"ל טייני לאב, פרדי אבוקרט, ציין "שהחברה מתמחה בהתפתחות הילד ובצעצועים התפתחותיים. התמחות זו מנחה את הצוותים היצירתיים של החברה לאורך תהליך הפיתוח".

שילב

קבוצת שילב, בבעלותם המלאה של בני הזוג שושי ואיציק אורן, המחזיקה תחתיה את רשת שילב, חברת שסק, (חברת הייבוא וההפצה של קבוצת שילב) ואת טייני לאב, שנמכרה ומצטרפת לקבוצת דוראל. הרשת נוסדה בשנת 1974, המונה כ-50 סניפים בארץ, המציעים מגוון פתרונות לצרכיי ההורים והתינוקות מיום הלידה. החברה מפעילה חנות סחר אינטרנטית עם טכנולוגיה מתקדמת ומעניקה לגולשים חווית קנייה מושלמת.

דוראל

דוראל היא חברה עולמית למוצרי ילדים ותינוקות ואופניים. מעמדה של החברה בתעשיית הלייפסטייל בולט במיוחד בקטגוריות מוצרי הילדים והאופניים עם מגוון של מוצרים מכתיבי מגמות. המותגים של דוראל הם Safety 1st, Quinny, Cosco, Maxi-COSI xo ו-Bebe Confort בתחום מוצרי הילדים, ו-Cannondale, Schwinn, GT, Mongoose, Caloi, IronHorse ו-SUGOI בתחום הנופש והפנאי. מגזר הריהוט הביתי של דוראל משווק מגוון רחב של רהיטים מייצור מקומי ומייבוא, בעיקר בצפון אמריקה. מחזור המכירות השנתי של דוראל מסתכם ב-2.6 מיליארד דולר והיא מעסיקה 6,300 בני אדם במפעלים הפזורים בעשרים וארבע מדינות בעולם.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן