Skip to content

מעצבי H&M מלבישים את נבחרת שבדיה באולימפיאדת סוצ'י 2014

הצצה ראשונה לעיצוב העדכני של בגדי הספורטאים השבדים. מקנאים? קולקציית הספורט "Go Gold" בהשראת הביגוד האולימפי מגיעה גם לחנויות הרשת בישראל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הנבחרת הפאראולימפית השבדית בקולקציית H&M. צילום: H&M

רשת האופנה הבינלאומית H&M נבחרה לעצב את מדי הנבחרת האולימפית והנבחרת הפאראולימפית של מדינת הבית שלה – שבדיה, החל ממשחקי החורף האולימפיים שיתקיימו בסוצ'י שברוסיה ועד המשחקים האולימפיים של קיץ 2016 שיתקיימו בריו דה ז'ניירו שבברזיל.

בכך מצטרפת H&M למעצבים מוכרים נוספים בזירה האולימפית, כמו ראלף לורן שמעצב באופן קבוע את מדי נבחרת ארה"ב וסטלה מקרטני שעיצבה את מדי הנבחרת הבריטית לאולימפיאדת לונדון.

הקולקציה כוללת פריטי לבוש שישמשו את הספורטאים בטקס הפתיחה ובטקס הסיום, כמו גם לאימונים ולזמן הפנוי בכפר האולימפי. בנוסף, בחברה עיצבו גם את מדי התחרות לנבחרות השבדיות במקצועות ההחלקה על הקרח, קארלינג, סקי וסנובורד.

הנבחרת הפאראולימפית השבדית בקולקציית H&M. צילום: H&M
ההשראה לקולקציה באה ממגמות בעיצוב אופנה בשבדיה ובסקנדינביה. חברי הנבחרות היו שותפים לתהליך העיצוב של הביגוד הפונקציונלי. והתוצאה? – קולקציה מעודכנת אופנתית, "סטריט סטייל", בצבעי הדגל השבדי (כחול כהה, כחול רויאל וצהוב) בתוספת הדפסים גאומטריים בצבעים משלימים. זוהי קולקציית שכבות, שמורכבת מפריטים קלי משקל ונוחים לאריזה.

הנבחרת השבדית בקולקציית H&M. צילום: H&Mבמקביל, עיצבו H&M קולקציית קפסולה בשם "Go Gold", ששואבת השראה מהביגוד האולימפי של נבחרת שבדיה ומיועדת לספורטאים ולספורטאיות שבינינו.

קולקציה זו, תושק בעולם, כולל בישראל, בסוף החודש, לקראת פתיחתם של המשחקים האולימפיים בסוצ'י.

קולקציית "Go Gold" לספורטאים ולספורטאיות. צילומים: H&M

צילומים: H&M
* * *
[related-posts title="קראו עוד על מעצבי אופנה לאולימפיאדה:"]
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן