Skip to content

הסכם אל על ואתיופיאן בנתיב תל אביב-אדיס אבבה

אל על וחברת התעופה אתיופיאן איירליינס חתמו על הסכם קוד שר בנתיב הטיסה בין תל אביב לאדיס אבבה. מעתה אפשר לטוס לאפריקה בטיסה ישירה ליוהנסבורג או לאדיס אבבה ומשם לעשרות יעדי המשך ביבשת בחיבוריות נוחה בשני הכיוונים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברת אל על חתמה הסכם קוד שר עם חברת אתיופיאן איירליינס על הנתיב תל אביב-אדיס אבבה ומציעה מגוון רחב של יעדים ביבשת אפריקה. אתיופיאן איירלינס מפעילה חמש טיסות בשבוע מתל אביב לאדיס אבבה בימים ראשון, שני, רביעי, חמישי ושבת.

הדרימליינר של אתיופיאן איירליינס. ההסכם יקרב את הנגישות ליעדי חוף כמו זנזיבר ואיי סיישל. (צילום: בואינג)
הדרימליינר של אתיופיאן איירליינס. ההסכם יקרב את הנגישות ליעדי חוף כמו זנזיבר. (צילום: בואינג)

הסכם הקוד שר החדש ייתן מענה לשוק העסקי מבחינת חיבוריות טיסות, לוח זמנים גמיש ורשת יעדים נרחבת.

טיסות אתיופיאן מישראל ואליה מתחברות לכשלושים יעדי המשך ביבשת אפריקה. מכירת הטיסות תחל מחר, ה-13 בינואר 2014, ליציאות החל מה-27 בחודש.

הקוד שר יופעל בטיסות לאדיס אבבה במחלקת תיירים ובמחלקת עסקים. המחירים יהיו החל מ-700 דולר במחלקת תיירים, והחל מ-2,169 דולר במחלקת עסקים וחברי מועדון הנוסע המתמיד יוכלו לצבור נקודות בטיסות לאדיס אבבה.

דוד מימון, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים אמר כי "אנו שמחים לחבור לחברת התעופה הגדולה באפריקה אתיופיאן איירליינס. באמצעות שיתוף הפעולה, אל על תציע מגוון עשיר של יעדים הפונים הן לקהל העסקי והן לתיירים והזדמנות לפתוח שער לקהל הנופש לטיולי ספארי בשמורות הטבע השונות, וליעדי חוף כמו זנזיבר ".

מימון הוסיף כי ההסכם מרחיב ומשפר משמעותית את רשת יעדי ההמשך באפריקה, ומעתה ניתן לטוס לאפריקה בטיסה ישירה ליוהנסבורג או לאדיס אבבה ומשם לעשרות יעדי המשך ביבשת בחיבוריות נוחה בשני הכיוונים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן