Skip to content

קלמ משיקה אפליקציה חדשה לאייפד

הזמנת כרטיסים, צ'ק אין, כרטוס ובחירת יעד לחופשה באמצעות החברים בפייסבוק, הן כמה מהפעולות שמציעה אפליקציית האייפד החדשה של חברת התעופה KLM. אוהדי המדיה החברתית של החברה ברשת תרמו להעשרת פונקציות הליבה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
אפליקציית האייפד של KLM. בחירת מושב ויעד בתלת מימד
אפליקציית האייפד של KLM. בחירת מושב ויעד בתלת מימד

חברת התעופה KLM משיקה בימים אלו אפליקציית אייפד חדשה שתאפשר לבצע שירותים כגון: הזמנת כרטיסים, צ'ק אין לטיסה, כרטוס, בחירת מושב במטוס ובחירת יעד לחופשה. זאת באמצעות פונקציה חדשנית בתלת מימד, שתשלב את החברים של הגולש מהפייסבוק. בנוסף, האפליקציה תאפשר להזמין ישירות גם דילים משתלמים לאותו החודש תחת הכותרת Pack & Go.

מרטין ואן דרזי, סגן נשיא בכיר סחר אלקטרוני בקבוצת התעופה אייר פראנסKLM אומר כי האפליקציה פותחה בסיועם של מומחים בינלאומיים בתחום התיירות והנסיעות, יחד עם מומחים מתחום העיצוב הדיגיטלי. "כחלק בלתי נפרד מתהליך הפיתוח, בחרנו קבוצה של אוהדי המדיה החברתית של KLM ברשת, אשר סייעה בהעשרת פונקציות הליבה של האפליקציה והעלתה אמצעים לשיפור השימושיות שלה בקרב הגולשים. בנוסף שיתפנו בתהליך גם את חברי מועדון הנוסע המתמיד של החברה, Flying Blue, על מנת שהאפליקציה תענה במדויק גם על צרכיהם כנוסעים מתמידים."

אחת הפונקציות החדשניות באפליקציה היא בחירת יעד לנסיעה בהתאם לקריטריונים כמו תקציב אישי, מזג אוויר, זמן הטיסה ליעד וכיוצא בזה. לאחר הצבת הנתונים המבוקשים, יופיעו התוצאות על גבי גלובוס בעיצוב תלת מימדי, שיעניק פרספקטיבה ויזואלית לאפשרויות העומדות בפניי הגולש כיעדים לחופשה הבאה. כערך מוסף, תציג האפליקציה סקירה של היעדים אליהם מגיעה חברת KLM, בהתייחס למיקום של החברים של הגולש מהפייסבוק. "יכולת זו", מוסיף ואן דרזי, "עורכת חיבור ישיר של האפליקציה עם הפילוסופיה העסקית החברתית ב- KLM"

בשלב הראשון, האפליקציה זמינה להורדה עבור iPad ובהמשך תהיה זמינה גם עבור אנדרואיד. את האפליקציה ניתן להוריד ב-App Store ב- 11 שפות שונות ברחבי העולם ובהן: סינית, פורטוגזית, הולנדית, אנגלית, צרפתית, גרמנית, איטלקית, רוסית, ספרדית ואחרות, כמו כן ניתן להתעדכן אודותיה ובנושאים נוספים בבלוג של KLM .

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן