Skip to content

סירבה לקיים מין לא בטוח והוכתה באבן, לאחר מרדף

בימ"ש שלום בתל אביב שלח למאסר אדם שהכה זונה, לאחר שזו סירבה להמשיך לקיים אתו יחסי מין, שהפכו ללא בטוחים. הוא רדף אחריה במכוניתו והכה בה באבן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בימ"ש שלום בתל אביב שלח למאסר אדם שהכה זונה, לאחר שזו סירבה להמשיך לקיים אתו יחסי מין, שהפכו ללא בטוחים. הוא רדף אחריה במכוניתו והכה בה באבן

מאת אביב סלע

בית משפט שלום בתל אביב גזר שלוש שנות מאסר וארבעה חודשים על דזמיל אלייב לאחר שהורשע בתקיפת אשה טרנסג'נדרית שעבדה בזנות בתל ברוך. התקיפה בגין סירובה של האישה לקיים יחסי מין לא בטוחים והחזר כספו.

לפני כשנה אלייב הגיע לחוף תל ברוך בתל אביב והעלה לרכבו את הקרבן, אשה טרנסג'נדרית העובדת בזנות בחוף, כדי לקבל ממנה יחסי מין. לאחר שהאשה שמה לב כי אלייב גורם לקריעת הקונדום החליטה להפסיק את יחסי המין ויצאה מהמכונית.

אלייב התעקש לקבל את כספו בחזרה. הוא תפס אותה והחל להכותה, כשהצליחה להימלט מאחיזתו, ברחה ממנו ונכנסה לרכב של עובר אורח. אלייב מצידו לא וויתר והמשיך לרדוף ברכבו אחר המכונית עד שפגע בה והאשה נמלטה לעבר השיחים. שם אלייב הפיל אותה לקרקע, הכה בפניה עם אבן ובעט בה פעם אחר פעם. בחקירתו סיפר אלייב "אחרי הבעיטה הראשונה היא שכבה, כי נתתי מכל הלב".

השופט שמואל לנדמן לא התרשם מבקשותיו של סנגורו של אלייב, עו"ד מוטי אזולאי, להתחשב בנאשם. לדברי השופט מדובר שרשרת האירועים האלימים שמקורם בויכוח על החזר כספי בסך 100 שקל. כמו כן ציין השופט לנדמן כי "המתלוננת חיה בשולי החברה. היא נמנית על אוכלוסיה פגיעה, חשופה למעשים אלימים ומנסה לשרוד באותה מציאות קשה אשר החיים זימנו לה". לדברי השופט "חובתו של בית המשפט לשדר למתלוננת מסר של הגנה, מסר לפיו אלה התוקפים אותה יענשו בענישה משמעותית והולמת".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן