Skip to content

נמשכת התנודתיות הגבוהה בשווקים, הקונים חזרו למשחק

בזירת המט"ח, התחזקותו של הדולר בעולם לא מורגשת אצלנו בכלל. צמד הדולר שקל אינו מצליח לפרוץ את אזור ההתנגדות המשמעותית סביב 3.5 שקלים לדולר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אחרי יום שלילי במיוחד, המשקיעים חזרו אתמול למסחר ודחפו את המדדים המובילים כלפי מעלה. המדדים בוול סטריט מחקו את העליות מפתיחת השבוע ורשמו עליות שערים נאות בהובלת הנסד"ק אשר טיפס בכ-1.7%. בהעדר נתוני מקרו משמעותיים, הקונים חזרו למשחק ונראה כי הם ינסו לבחון את אזורי השיא האחרונים שנקבעו לפני מספר שבועות. גם באסיה נרשמות עליות שערים נאות כאשר הניקיי מטפס ביותר מ-2%.

המכירות הקמעונאיות בארה"ב. על פי הנתון, המכירות עלו ב-0.2% כפי שחזו זאת האנליסטים. הנתון של חודש קודם עודכן כלפי מטה ל-0.4% לעומת הנתון המקורי שעמד על 0.7%.

בזירת המט"ח הבינלאומי, הדולר התחזק מעט מול מרבית המטבעות הנסחרים מולו. למרות התנודתיות הרבה בזירה הגדולה בעולם, נראה כי ידו של הדולר על העליונה. המדיניות החדשה של הפד' אמורה להמשיך ולתמוך בהתחזקותו של הדולר.

מה צפוי לנו היום?

אחרי יום חגיגי בשווקים, נראה כי גם היום החגיגות ימשכו. המדדים בוול סטריט ינסו לבחון את השיאים האחרונים ובהחלט יתכן כי נראה שיאים חדשים עוד השבוע. יומן האירועים דל יחסית היום.

פרסום ממצאי ספר הבז' בארה"ב ירכז עניין היום. הספר סוקר את הפעילות הכלכלית ב-12 המחוזות שבהם פועל הפד'. מהספר ניתן לקבל תמונה כללית על מצבה הכלכלי של ארה"ב.

זירה מקומית

השוק המקומי לא הגיב בקיצוניות לצלילות בזירה הבינלאומית. מדד ת"א 25 סגר אמנם בטריטוריה השלילית אך איבד פחות מ-0.5% מערכו וסגר בסמוך ל1330 הנקודות. היום העליות צפויות להתחדש על רקע הנעילה החיובית בוול סטריט והזינוקים באסיה. אנו מעריכים כי המדד ינסה לבחון את אזור ההתנגדות הקרובה הניצבת ב-1350 הנקודות כבר במהלך היממה הקרובה.

בזירת המט"ח, התחזקותו של הדולר בעולם לא מורגשת אצלו בכלל. צמד הדולר שקל אינו מצליח לפרוץ את אזור ההתנגדות המשמעותית הניצבת ב-3.5 שקלים לדולר. היום הדולר ינסה שוב לדלג מעל המשוכה המשמעותית הזו. נעילה מעל הרמה הזו תחזיר את התקוות לכך שהדולר יצליח להתאושש לכיוון 3.55, אך ללא התערבות מצדו של בנק ישראל, כל עלייה תהייה לצורך ירידה אלא אם כן הדולר בעולם יפתח בראלי משמעותי.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן