Skip to content

ראלי דקר: לקראת הישורת האחרונה

סייז, המנצח בשנת 2010, פרש אחרי עשרה ימי תקלות טכניות עם הבאגי של SMG בעוד רכבי קבוצת מיני BMW כובשים את הצמרת ואילו דפרה ממשיך לאכול אבק
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אחרי עשרה ימי תחרות מתבססת הצמרת עם כמה שמות שעולים לראש הטבלה. מנצחי עבר כבר לא בתמונה.

האחים פטרונלי מארגנטינה על הטרקטורונים נעלמו מהמפה אחרי ארבע שנים של זכייה רצופה. מנצח הראלי בקטגוריית המכוניות בשנת 2010, קרלוס סייז, הרים ידיים ופרש אחרי ניסיונות עקשים לטפס לשלישיה הפותחת. גם סיריל דפרה, זוכה בקטגוריית האופנועים בשנתיים האחרונות, נמצא הרחק מאחור עם סיכוי קלוש להגיע לאחד משלושת המקומות הראשונים.


15 מתחרים נוספים פרשו מהמרוץ כך שהיום יצאו לדרך רק 70 מכוניות, 80 אופנועים, 16 טרקטורונים ו-51 משאיות.

הדרוג הכללי אופנועים לאחר עשרה ימי תחרות מציב שלישיה ספרדית בראש כאשר הפערים בין קומה לשאר המתחרים רק גדלים.

1. מרק קומה ( KTM ) עם זמן כללי של 41:48:33 שעות
2. חואן ברדה ( HONDA ) עם פער של 44:24 דקות
3. וילדומס ( KTM ) עם פער של 2:02:03 שעות

הדרוג הכללי של הטרקטורונים לאחר עשרה ימי תחרות קסלה מבסס את מעמדו בראש ומגדיל את הפער בינו למתחרים שאחרי.

1. קסלה עם זמן מצטבר של 51:54:19 שעות
2. לה פונטה עם פיגור של 24:36 דקות
3. סוניק התדרדר וצבר פיגור של 1:15:05 דקות


הדירוג הכללי של המכוניות לאחר עשרה ימי תחרות שם את MINI בשלישיה המובילה (6 מתוך העשיריה הראשונה עם רכבי MINI):

1. נני רומה וזמן של 38:52:57 שעות
2. פטרהנסל עם פיגור של 2:15 דקות
3. אל-עטיה מצמצם לפיגור של 46:01 דקות
4. דה-וויליה הגדיל את הפיגור שלו ל- 1:14:16 שעות

דירוג כללי של המשאיות לאחר 10 ימים מביא את שני המקומות הראשונים של שנה שעברה להיות צמודים והכל עוד פתוח עד ליום ראשון והפודיום:

1. דה-רוי ההולנדי עם זמן מצטבר של 41:54:50 שעות
2. קריגינוב הרוסי עם קמאז ופיגור של 7:55 דקות
3. ניקולייב עם פיגור של 1:29:28 שעות

היום מתוכנן יום ארוך וחזרה מאנטופגסטה שלחוף האוקיאנוס השקט. המתחרים מטפסים חזרה לתוך הרי האנדים ומסיימים בעיירה אל-סלבדור. כולם יחד נוסעים 144 ק"מ מנהלתיים ואחריהם 605 ק"מ תחרותיים לכל הקטגוריות.

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן