Skip to content

נתניהו ייפגש בדאבוס עם ראשי יאהו וגוגל

נתניהו יציין בפגישות את החדשנות הישראלית וידבר על המובילות הטכנולוגית של תעשיית ההיי-טק הישראלית, במטרה להרחיב את שיתופי הפעולה הכלכליים עם שתי חברות הענק
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
מאריסה מאייר
מאריסה מאייר

ראש הממשלה בנימין נתניהו ייפגש בכינוס העולמי בדאבוס עם מנכ"לית יאהו, מאריסה מאייר, ועם מנהל העסקים הראשי של גוגל, ניקאש ארורה. בשתי הפגישות ישים ראש הממשלה דגש על החדשנות הישראלית ועל המובילות הטכנולוגית של תעשיית ההי-טק הישראלית, במטרה להרחיב את שיתופי הפעולה הכלכליים עם שתי חברות הענק האלה.

ראש הממשלה נתניהו צפוי לשאת דברים בפני המליאה הכלכלית של הכנס. בדברו יתמקד ראש הממשלה במובילות הטכנולוגית בישראל בדגש על תעשיית הסייבר.

במכתב ההזמנה שנשלח לראש הממשלה נכתב כי ישראל היא מפתח להתפתחויות חיוביות בכלכלה העולמית והאזורית וזאת תהיה לראש הממשלה הזדמנות רבת השפעה להציג את המדיניות הכלכלית של הממשלה במלאת שנה לכהונתה.

נתניהו נפגש עם ראשי חברת וייז (צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)
נתניהו נפגש עם ראשי חברת וייז (צילומים: עמוס בן גרשום וחיים צח, לע"מ)
פגישה עם בכירים במשק לפני היציאה לדאבוס
פגישה עם בכירים במשק לפני היציאה לדאבוס

נוסף לנאומו בפני המליאה הכלכלית ישתתף ראש הממשלה נתניהו במושבים על תעשיית ההיי-טק ועל תעשיית הסייבר, והוא יקיים פגישות עבודה עם ראש ממשלת אוסטרליה, עם ראש ממשלת מקסיקו ועם ראשי מדינות נוספות. זאת במטרה לקדם שיתופי פעולה כלכליים.

לקראת צאתו לדאבוס נפגש השבוע ראש הממשלה נתניהו עם ראשי חברת Waze, קודם לכן קיים נתניהו ישיבה עם בכירים במשק הישראלי, ביניהם היו מנכ"לית הבנק הבינלאומי סמדר ברבר־צדיק, מנכ"ל חברת חשמל אלי גליקמן, מייסד ומנכ"ל קרן פימי, ישי דווידי, מנכ"לית בזק סטלה הנדלר, מנכ"ל טבע ארז ויגודמן, היזם יוסי ורד, סגן יו"ר אי.די.בי אחזקות אריה מינטקביץ', שלמה נחמה לשעבר יו"ר בנק הפועלים, מיכאל פדרמן בעל השליטה באלביט מערכות ובמלונות דן, מנכ"לית אינטל מקסין פסברג,יו"ר אסם דן פרופר, מנכ:ל בנק מזרחי אלדד פרשר, מנכ"לית בנק לאומי רקפת רוסק־עמינח, יו"ר ומנכ"ל צ'ק פוינט, גיל שוויד, מיכאל שטראוס הבעלים של שטראוס, יצחק תשובה הבעלים בקבוצת דלק ורמי לוי הבעלים של רשת שיווק השקמה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן