Skip to content

ביזנס אנד פלז'ר: מתכוננים לאולימפיאדה

למי קנתה יעל בר זוהר מתנה, מה התרחש ברחוב לינקולן בתל אביב, איפה עוד ישתו קפה בחמישה שקלים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סנופי ריחני

רויטל לוי צוברי, ממייסדות רשת "ללין" והמנכ"לית, איילת לוי פלד, השיקו בחנות הרשת שבדיזנגוף סנטר סדרת מוצרי לייף סטייל עם איורי המותג "סנופי" (הדמות המצויירת). המוצרים יצאו במהדורה מוגבלת לקראת Valentine's Day, החל ב-14 בפברואר. בין המשיקים הייתה גם הפרזנטורית, יעל בר זוהר, שסיפרה כי באותו יום בדיוק אימא שלה חוגגת יומולדת, אי לכך היא ניצלה את שהותה בחנות כדי לבחור לה מתנה נאה.

איילת לוי צוברי, יעל בר זוהר, איילת לוי (צילום: שוקה כהן)רויטל לוי צוברי, יעל בר זוהר, איילת לוי פלד (צילום: שוקה כהן)

במיוחד לספורטאים

קבוצת עמינח והוועד האולימפי בישראל חתמו על הסכם שיתוף פעולה לקראת אולימפיאדת ברזיל, במסגרתו תפתח עמינח, במיוחד לקראת המשחקים האולימפיים ריו 2016, סדרת מוצרים ייחודית עבור הספורטאים שייצגו את ישראל. לרגל שיתוף הפעולה בין הגופים הזמין הוועד האולימפי בישראל את מנכ"ל עמינח לסיור ב"חוויה האולימפית", המספרת על עולמם של הספורטאים האולימפיים וההיסטוריה של ישראל במשחקים האולימפיים. בתום הסיור חתמו הצדדים על הסכם שיתוף הפעולה. בחותמים: רוני שורץ, מנכ"ל עמינח, יגאל כרמי, יו"ר הוועד האולימפי, אפרים זינגר, מנכ"ל הועד האולימפי.

רוני שוורץ, יגאל כרמי, אפרים זינגררוני שוורץ, יגאל כרמי, אפרים זינגר

קופיקס גם בראשון

בראשון לציון, חנכו את הסניף השישי של רשת "קופיקס": היזם, אבי כץ; יו"ר הרשת, גיל אונגר; המנכ"ל, בני פרקש; עו"ד חנן שמש; חגית שינובר, בתו של אבי כץ, שהיא שותפה ומנהלת הרכש ברשת. הסניף החדש, ברחוב רוטשילד, מעוצב כקרון רכבת ובפתיחתו הושקעו כ- 400,000 שקל. מוצעים בו מוצרים חדשים, שהושקו במיוחד לחורף, כמו מרקים, סחלב וסיידר תפוחים. בקרוב ייפתחו סניפים נוספים מחוץ לתל אביב, במיקומים אסטרטגיים, במימון הרשת ובבעלותם המלאה של היזמים.

בני פרקש, גיל אונגר, אבי כץ, חגית שינובר חנן שמש (צילום: איציק בירן)בני פרקש, גיל אונגר, אבי כץ, חגית שינובר חנן שמש (צילום: איציק בירן)

לשעבר מועדון הזאפה

בכירי קבוצת טיב טעם וקניוני עזריאלי, ביניהם: חגי שלום, עדי כהן, יוסי שליו, רוני גרין, ישראל קרן ועוד, חגגו את פתיחת הסניף החדש בהרצליה פיתוח (מועדון הזאפה לשעבר). בתוכנית האירוע: קוקטייל, טקס קביעת מזוזה, גזירת הסרט וברכות. עדי כהן, מנכ"ל טיב טעם, סיפר כי הרשת סוגרת מעגל בהרצליה פיתוח, מאחר שבמסגרת רכישתה, לפני כארבע שנים, סגרו לצורך התייעלות את סניף ארנה הרצליה, והנה עכשיו פותחים לא רחוק משם סניף חדש.

ישראל קרן, עדי כהן, חגי שלוםישראל קרן, עדי כהן, חגי שלום

פליטי ריאליטי טוחנים אוכל אסייאתי

אלי עוזר פתח השבוע ברחוב לינקולן את "ווקי טוקי", מסעדה אסייתית. המוזמנים נהנו ממוקפצים, סושי, אגרול וייטנאמי, מרק טום ים, משקאות אנרגיה וסאקה חם. בטועמים: טל מוסרי, שהגיע היישר מצילומים ולא הספיק להחליף בגדים; יונתן ריגר, שהגיע רכוב על אופניים חשמליות; משה פרסטר, עם האישה ובלי הילדים, שנשארו עם בייביסיטר; פליטי האח הגדול, אביבית בר זוהר ויוסי סרור, שסיפר שהוא הולך להשתתף בתוכנית בישול חדשה; דורין סגול, שביקשה מנות מיוחדות; דלית זריהן, בשמלה קייצית; אלי זולטא וחברי הלהקה שלו; אסף גורן מ4tlv; קובי וטליה, זוכי המרוץ למיליון שבדיוק  חזרו מביקור בשיקגו הקפואה, אצל משפחתה של טליה. בעמדת הדי.ג'יי הייתה חן יאני, שהוקפצה במקום ההוליוודית קרן גולץ, שפספסה את הטיסה שלה מלוס אנג׳לס ונתקעה בשדה התעופה.

חן יאני, אלי עוזר (צילום: אור כפן)

חן יאני, אלי עוזר (צילום: אור כפן)

תורמים ושותלים

משה אטיאס, יו"ר קבוצת המנהיגות של  "הרוח הישראלית" וסמנכ"ל הכספים של מטריקס, חנך את החממה הלימודית של כפר הנוער "בן יקיר" בשתילה משותפת של תלמידי הכפר וחברי מנהיגות "הרוח הישראלית". בחממה, אשר הוקמה בעזרת תרומתם הנדיבה של "הרוח הישראלית" ובשיתוף זוג תורמים, מגדלים צמחי תבלין ותה, פרחי נוי ומיני ירקות, כגון מלפפונים, עגבניות, חצילים, חסה ובצל ירוק.  גודלה כ-40 מ"ר והעבודה המעשית בה מתבצעת תוך שיתוף פעולה ועבודת צוות, התורמת רבות לפיתוח מיומנויות אלה, כמו גם להטמעת ערכי קיימות ושמירה על הסביבה. כפר הנוער "בן יקיר", אחד מארבעת כפרי הנוער של הסוכנות היהודית, ממוקם בכפר הרא"ה ומעניק בית חם וסביבה דתית תומכת ל-90 בני נוער בגילאי 12-18, מרביתם עולים חדשים מאתיופיה וחלקם ילידי הארץ, או עולים ממדינות אחרות.

עובר ושב

  • שחר לנדאו, בעל תואר שני במנהל עסקים, מונה למנכ"ל חברת 'הום סלולר'. בתפקידו הקודם היה לנדאו סמנכ"ל התפעול של פרטנר במשך כ- 3 שנים, ולפני כן מנכ"ל קבוצת סאני.
  • רונן עימבר, מונה למנהל שרשרת האספקה של עינת תעשיות מזון. בתפקידו יהיה אחראי על ניהול מרכיבי שרשרת האספקה של המפעל (בבעלות קיבוץ עינת), ויהיה מופקד על ניהול השרשרת בהיבט הרכש, מלאי מחסנים וניהול מערך ההפצה. לאחרונה רכשה החברה את מפעל סנאק טיים בקיבוץ בארות יצחק. שרשרת האספקה כוללת מספר אתרים, הנחלקים לחטיבות הכריכים, הלחם, תחום הפירורים והקרוטונים, וכן עשרות רכבי הפצה, המספקים את מוצרי עינת ומוצרים נוספים בתדירות יומית, מקרית שמונה ועד אילת.
  • רן גלזר, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בחברת תבור אלקטרוניקס בע"מ, נבחר ליו"ר דור ההמשך. ההכרזה נערכה במסגרת האסיפה הכללית שנערכה בבנין ההתאחדות. גלזר יעמוד בראש הפורום המונה כ-300 תעשיינים צעירים עד גיל 45, בעלי מפעלי תעשייה, מנכ"לים וסמנכ"לים, מכלל ענפי התעשייה במשק הישראלי. גלזר  מחליף בתפקיד את התעשיינית מירית זמיר-כהן מתעשיות ש.כהן.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן