Skip to content

"מדובר במחזור נוסף של תצהירי שקר ומניפולציות"

מסרה קבוצת אקסטרה בתגובה למסמכים שהוגשו בבוקר על ידי נוחי דנקנר וחברת גנדן לבית המשפט המחוזי בתל אביב. הקבוצה מדגישה, כי בית המשפט קבע, שלא קיים ממצא כלשהו שלפיו מקור הכספים הינו זר לפעילותה. עוד נמסר, כי מבחינת השליטה בקבוצה, צוות הבדיקה מצא שהבעלות והשליטה באקסטרה היא של בן משה בלבד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
מוטי בן משה. שליטה מלאה בקבוצת אקסטרה
מוטי בן משה. שליטה מלאה בקבוצת אקסטרה

בתגובה להגשת הבקשה של נוחי דנקנר וחברת גנדן לבטל את ההחלטה להעביר את הבעלות על אי.די.בי לאלשטיין ובן משה, מסרה אחר הצהרים קבוצת אקסטרה, כי "לאחר עיון מדוקדק בכל המסמכים שהגישו מר דנקנר והפועלים מטעמו הבוקר לבית המשפט, ניכר כי מדובר במיחזור נוסף של תצהירי שקר ומניפולציות שנבחנו כבר – וביסודיות – על ידי הצוות המומחים שמינה כבוד השופט אורנשטיין. כזכור, צוות זה כלל את רשות ניירות ערך, כונס הנכסים הרשמי והמשקיף מטעם בית המשפט, והסתייע במומחים מקומיים ובינלאומיים, לרבות משרדי עורכי דין, יועצים פיננסים ואנשי כספים".

לא אותר גורם שלישי

עוד מסרה הקבוצה, כי "כפי שציין כבוד השופט אורנשטיין בפסק דינו המשלים מיום 5.1.2014, צוות הבדיקה מצא שמקור הכספים שהופקדו על ידי קבוצת אקסטרה לביצוע הסדר הנושים, הינם מחשבונות מהפעילות השוטפת של החברות בקבוצה, וכן שלא קיים ממצא כלשהו שלפיו מקור הכספים הינו זר לפעילותה. מבחינת השליטה בקבוצת אקסטרה, צוות הבדיקה מצא שהבעלות והשליטה באקסטרה היא של מר בן משה בלבד, ושלא אותר כל גורם שלישי שיכול לכוון את פעילות הקבוצה הנ"ל בחו"ל".

הקבוצה מדגישה בתגובתה, כי גם בדיקת הטענות מהבוקר המוגדרות "ממצאים נוספים שאותרו ונותחו לאחר מועד הפגישה עם צוות הבדיקה", אך מופיעות, שלא במקרה, אך ורק בסעיפים 40 עד 45 לתצהיר חברת החקירות שפועלת עבור מר דנקנר, מעלה כי גם בהן אין כל ממש.

"כידוע, קבוצת אקסטרה הבהירה זה מכבר, כי היא אינה מתנגדת לפרסום הממצאים הרלבנטיים של דוח הבדיקה. קבוצת אקסטרה מאחלת למר דנקנר הצלחה בהמשך דרכו", ציינה קבוצת אקסטרה בתגובתה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן