חדש: פיג'ו 108 מחליפת ה-107, סיטרואן C1, סיטרואן C4 פיקאסו וסיטרואן קקטוס

קבוצת לובינסקי, יבואנית פיג'ו וסיטרואן חשפה את הדגמים הצפויים להגיע לישראל במהלך 2014 ביניהם פיג'ו 308 החדשה, פיג'ו 108 מחליפת ה-107, סיטרואן C1, סיטרואן C4 פיקאסו וסיטרואן קקטוס

חדש: פיג'ו 108 מחליפת ה-107, סיטרואן C1, סיטרואן C4 פיקאסו וסיטרואן קקטוס

קבוצת לובינסקי, יבואנית פיג'ו וסיטרואן חשפה את הדגמים הצפויים להגיע לישראל במהלך 2014 ביניהם פיג'ו 308 החדשה, פיג'ו 108 מחליפת ה-107, סיטרואן C1, סיטרואן C4 פיקאסו וסיטרואן קקטוס

פיג'ו 308 החדשה
המשפחתית החדשה של פיג'ו תנחת בישראל במחצית השנייה של 2014 בשתי גרסאות: מנוע 1.2 ל', גיר ידני עם 82 כ"ס ומנוע PURE TECH טורבו, 1.2 ל' עם גיר אוטומטי שישה הילוכים ו- 130 כ"ס. מנועי ה PURE TECH הינם שקטים, חסכוניים ומציגים תצרוכת דלק משופרת, ידידותיים לסביבה, קטנים וקלים וזמינות הכוח שלהם טובה יותר גם בסל"ד נמוך. ה-308 החדשה תגיע בשלוש רמות גימור: Access , Active ו Premium. שלושת רמות הגימור יכללו שש כריות אויר, שתי חגורות בטיחות אקטיביות, שתי עגינות ISOFIX לסגירה בטיחותית של כיסא התינוק, מערכות בטיחות מתקדמות: ESP, EBD, ABS, BAS, ASR, נעילה אוטומטית של הדלתות בזמן נסיעה ועוד. בנוסף תכלול ה-308 מחשב דרך, מערכת השהיית אורות לאחר ניתוק המנוע, מזגן אויר מקורי, תא כפפות מקורר, מערכת שמע MP3, שקע אודיו JACK לחיבור אביזרי שמע למערכת המקורית, הפעלה חשמלית של ארבעת החלונות עם מנגנון נגד תפיסת אצבעות, גלגל הגה מתכוונן לגובה ולרוחב ועוד.

פיג'ו 308 (צילום יח"צ חו"ל)

ה Activeו Premium יצוידו גם במערכת בקרת שיוט, פנסי ערפל קדמיים, חיישן גשם להפעלת המגבים הקדמיים, מסך touch מרכזי גדול, מערכת "BLUETOOTH, הגה ספורטיבי מרופד עור עם לחצני פיקוד מובנים, מסנן פחם פעיל ועוד.

אורך המכונית: 4.253 מטרים, הרוחב: 1.804 מטרים והגובה: 1.472 מטרים. המרחק בין הסרנים עומד על 2.620 מטרים. המהירות המרבית לגרסת 1.2 ל' 82 כ"ס עומדת על 172 קמ"ש, תאוצה מ-0 ל-100 ב-13.3 שניות. המהירות המרבית לגרסת הטורבו עומדת על 206 קמ"ש. נפח תא המטען עומד על 1309 ליטרים כאשר המושבים האחוריים במצב מקופל. צריכת הדלק לגרסה הרגילה עומדת על 20 ק"מ לליטר ובגרסת הטורבו על 21.739 ק"מ לליטר.

סיטרואן C4 פיקאסו וגראנד פיקאסו
הסיטרואן המשפחתית C4 פיקאסו תגיע לישראל לקראת המחצית השנייה של השנה בשתי גרסאות: 1.6 ל' בנזין, אוטומטית עם שישה הילוכים, 156 כ"ס ו2 ל' דיזל, אוטומטית עם שישה הילוכים, 150 כ"ס ובשתי רמות גימור: Comfort Pack ו Exclusive. שתי רמות הגימור יכללו שש כריות אויר, מערכות בטיחות מתקדמות: ESP, EBD, ABS, BAS, ASR, חיישני לחץ אויר, מערכת עזר אוטומטית לזינוק בעליה, ניתוק מערכת הזנת דלק בזמן תאונה, נעילה אוטומטית של הדלתות בזמן נסיעה, הדלקה אוטומטית של אורות מצוקה בזמן בלימת חירום ועוד.

צילום יח"צ סיטרואן

בנוסף, תצויד הפיקאסו בהכנה לעגינת ISOFIX לסגירה בטיחותית של כיסא התינוק, מערכת בקרת שיוט ניתנת לתכנון, מחשב דרך, חיישן גשם להפעלה אוטומטית של המגבים הקדמיים, פנסי ערפל קדמיים, שתי מראות חיצוניות מתכוונות חשמלית עם הפשרת אדים, תא כפפות מואר ומקורר, מזגן אוויר מקורי אוטומטי עם בקרת אקלים נפרדת לנהג ולנוסע, מסנן אבקה וחלקיקים, פתחי אוורור אחוריים עם עוצמת אוורור נפרדת, שמשה קדמית פנורמית המונעת חדירת חום, מערכת "BLUETOOTH, מערכת שמע MP3 CD נשלטת מההגה עם שישה רמקולים, שקע V12, מערכת השהיית אורות לאחר ניתוק המנוע, גלגל הגה ניתן לכוונון גובה ועומק בריפוד עור, הפעלה חשמלית לארבעת החלונות עם מנגנון נגד תפיסת אצבעות ועוד.

רמת הגימור Exclusive תצויד גם במערכת זיהוי רכב בשטח מת, מצלמת רוורס, מערכת לחניה אוטומטית ללא נהג, מערכת להגבלת מהירות, מערכת בקרת סטייה מנתיב, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, מראת פנים נוספת להשגחה על הילדים מאחור, מערכת Cornering Light לתאורה ייחודית בזמן ביצוע פניה, מפתח חכם לפתיחת הדלתות והתנעת המנוע ללא שימוש במפתח, פס גימור בצד בכרום, פנס נייד בתא המטען ועוד.

אורכה של ה C4 פיקאסו עומד על 4.428 מטרים, רוחבה: 1.826 מטרים, גובהה: 1.613 מטרים והמרחק בין הסרנים עומד על 2.785 מטרים, נפח תא המטען המרבי עומד על 1,709 ליטר.

אורכה של הגרנד פיקאסו עומד על 4.590 מטרים, רוחבה: 1.826 מטרים, גובהה: 1.634 מטרים והמרחק בין הסרנים עומד על 2.840 מטרים, נפח תא המטען המרבי: 1,843 ליטרים.

עוד צפויות להגיע במחצית השנה הפיג'ו 108, מחליפתה של ה-107 הפופולארית, וסיטרואן C1 החדשה. פיג'ו 3008 ופיג'ו 5008 עברו מתיחת פנים המתבטאת בעיצוב החיצוני והפנימי והן משווקות כיום באולמות התצוגה.

פיג'ו 3008 תשווק החל מ- 159,990 שקלים לגרסה הבסיסית. היא תשווק גם בתוספת של 5000 שקלים עם מערכת הgrip control לאחיזה משופרת על משטחי נהיגה שונים, לדגם האוטומטי.
פיג'ו 5008 תשווק החל מ- 164,990 שקלים לגרסה הבסיסית.

קקטוס של סיטרואן (צילום יח"צ חו"ל)

הסיטרואן קקטוס תגיע לקראת סוף 2014, עם מנוע 1200 סמ"ק 83 כו"ס מצוידת בגיר רובוטי.

בנוסף, קבוצת לובינסקי מורידה מחירים במספר דגמים לרגל השנה החדשה. במסגרת העדכון הוזל מחירה של הסיטרואן C1 הידנית ב-6500 שקלים מ66,490 שקלים ל-59,990 שקלים. ה C1האוטומטית הוזלה ב-7500 שקלים מ-72,490 שקלים ל-64,990 שקלים.

פיג'ו 3008 Premium הוזלה ב- 10 אלפים שקלים, מ-169,990 שקלים ל- 159,990 שקלים, ה3008 Premium PK הוזלה גם היא ב-10 אלפים שקלים מ174,990 שקלים ל-164,990 שקלים.

פיג'ו 5008 Premium הוזלה ב-10 אלפים שקלים מ174,990 שקלים ל-164,990 שקלים, ה5008 Premium PK הוזלה גם היא ב10 אלפים שקלים מ179,990 שקלים ל-169,990 שקלים.

פיג'ו 308 החדשה
המשפחתית החדשה של פיג'ו תנחת בישראל במחצית השנייה של 2014 בשתי גרסאות: מנוע 1.2 ל', גיר ידני עם 82 כ"ס ומנוע PURE TECH טורבו, 1.2 ל' עם גיר אוטומטי שישה הילוכים ו- 130 כ"ס. מנועי ה PURE TECH הינם שקטים, חסכוניים ומציגים תצרוכת דלק משופרת, ידידותיים לסביבה, קטנים וקלים וזמינות הכוח שלהם טובה יותר גם בסל"ד נמוך. ה-308 החדשה תגיע בשלוש רמות גימור: Access , Active ו Premium. שלושת רמות הגימור יכללו שש כריות אויר, שתי חגורות בטיחות אקטיביות, שתי עגינות ISOFIX לסגירה בטיחותית של כיסא התינוק, מערכות בטיחות מתקדמות: ESP, EBD, ABS, BAS, ASR, נעילה אוטומטית של הדלתות בזמן נסיעה ועוד. בנוסף תכלול ה-308 מחשב דרך, מערכת השהיית אורות לאחר ניתוק המנוע, מזגן אויר מקורי, תא כפפות מקורר, מערכת שמע MP3, שקע אודיו JACK לחיבור אביזרי שמע למערכת המקורית, הפעלה חשמלית של ארבעת החלונות עם מנגנון נגד תפיסת אצבעות, גלגל הגה מתכוונן לגובה ולרוחב ועוד.

פיג'ו 308 (צילום יח"צ חו"ל)

ה Activeו Premium יצוידו גם במערכת בקרת שיוט, פנסי ערפל קדמיים, חיישן גשם להפעלת המגבים הקדמיים, מסך touch מרכזי גדול, מערכת "BLUETOOTH, הגה ספורטיבי מרופד עור עם לחצני פיקוד מובנים, מסנן פחם פעיל ועוד.

אורך המכונית: 4.253 מטרים, הרוחב: 1.804 מטרים והגובה: 1.472 מטרים. המרחק בין הסרנים עומד על 2.620 מטרים. המהירות המרבית לגרסת 1.2 ל' 82 כ"ס עומדת על 172 קמ"ש, תאוצה מ-0 ל-100 ב-13.3 שניות. המהירות המרבית לגרסת הטורבו עומדת על 206 קמ"ש. נפח תא המטען עומד על 1309 ליטרים כאשר המושבים האחוריים במצב מקופל. צריכת הדלק לגרסה הרגילה עומדת על 20 ק"מ לליטר ובגרסת הטורבו על 21.739 ק"מ לליטר.

סיטרואן C4 פיקאסו וגראנד פיקאסו
הסיטרואן המשפחתית C4 פיקאסו תגיע לישראל לקראת המחצית השנייה של השנה בשתי גרסאות: 1.6 ל' בנזין, אוטומטית עם שישה הילוכים, 156 כ"ס ו2 ל' דיזל, אוטומטית עם שישה הילוכים, 150 כ"ס ובשתי רמות גימור: Comfort Pack ו Exclusive. שתי רמות הגימור יכללו שש כריות אויר, מערכות בטיחות מתקדמות: ESP, EBD, ABS, BAS, ASR, חיישני לחץ אויר, מערכת עזר אוטומטית לזינוק בעליה, ניתוק מערכת הזנת דלק בזמן תאונה, נעילה אוטומטית של הדלתות בזמן נסיעה, הדלקה אוטומטית של אורות מצוקה בזמן בלימת חירום ועוד.

צילום יח"צ סיטרואן

בנוסף, תצויד הפיקאסו בהכנה לעגינת ISOFIX לסגירה בטיחותית של כיסא התינוק, מערכת בקרת שיוט ניתנת לתכנון, מחשב דרך, חיישן גשם להפעלה אוטומטית של המגבים הקדמיים, פנסי ערפל קדמיים, שתי מראות חיצוניות מתכוונות חשמלית עם הפשרת אדים, תא כפפות מואר ומקורר, מזגן אוויר מקורי אוטומטי עם בקרת אקלים נפרדת לנהג ולנוסע, מסנן אבקה וחלקיקים, פתחי אוורור אחוריים עם עוצמת אוורור נפרדת, שמשה קדמית פנורמית המונעת חדירת חום, מערכת "BLUETOOTH, מערכת שמע MP3 CD נשלטת מההגה עם שישה רמקולים, שקע V12, מערכת השהיית אורות לאחר ניתוק המנוע, גלגל הגה ניתן לכוונון גובה ועומק בריפוד עור, הפעלה חשמלית לארבעת החלונות עם מנגנון נגד תפיסת אצבעות ועוד.

רמת הגימור Exclusive תצויד גם במערכת זיהוי רכב בשטח מת, מצלמת רוורס, מערכת לחניה אוטומטית ללא נהג, מערכת להגבלת מהירות, מערכת בקרת סטייה מנתיב, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, מראת פנים נוספת להשגחה על הילדים מאחור, מערכת Cornering Light לתאורה ייחודית בזמן ביצוע פניה, מפתח חכם לפתיחת הדלתות והתנעת המנוע ללא שימוש במפתח, פס גימור בצד בכרום, פנס נייד בתא המטען ועוד.

אורכה של ה C4 פיקאסו עומד על 4.428 מטרים, רוחבה: 1.826 מטרים, גובהה: 1.613 מטרים והמרחק בין הסרנים עומד על 2.785 מטרים, נפח תא המטען המרבי עומד על 1,709 ליטר.

אורכה של הגרנד פיקאסו עומד על 4.590 מטרים, רוחבה: 1.826 מטרים, גובהה: 1.634 מטרים והמרחק בין הסרנים עומד על 2.840 מטרים, נפח תא המטען המרבי: 1,843 ליטרים.

עוד צפויות להגיע במחצית השנה הפיג'ו 108, מחליפתה של ה-107 הפופולארית, וסיטרואן C1 החדשה. פיג'ו 3008 ופיג'ו 5008 עברו מתיחת פנים המתבטאת בעיצוב החיצוני והפנימי והן משווקות כיום באולמות התצוגה.

פיג'ו 3008 תשווק החל מ- 159,990 שקלים לגרסה הבסיסית. היא תשווק גם בתוספת של 5000 שקלים עם מערכת הgrip control לאחיזה משופרת על משטחי נהיגה שונים, לדגם האוטומטי.
פיג'ו 5008 תשווק החל מ- 164,990 שקלים לגרסה הבסיסית.

קקטוס של סיטרואן (צילום יח"צ חו"ל)

הסיטרואן קקטוס תגיע לקראת סוף 2014, עם מנוע 1200 סמ"ק 83 כו"ס מצוידת בגיר רובוטי.

בנוסף, קבוצת לובינסקי מורידה מחירים במספר דגמים לרגל השנה החדשה. במסגרת העדכון הוזל מחירה של הסיטרואן C1 הידנית ב-6500 שקלים מ66,490 שקלים ל-59,990 שקלים. ה C1האוטומטית הוזלה ב-7500 שקלים מ-72,490 שקלים ל-64,990 שקלים.

פיג'ו 3008 Premium הוזלה ב- 10 אלפים שקלים, מ-169,990 שקלים ל- 159,990 שקלים, ה3008 Premium PK הוזלה גם היא ב-10 אלפים שקלים מ174,990 שקלים ל-164,990 שקלים.

פיג'ו 5008 Premium הוזלה ב-10 אלפים שקלים מ174,990 שקלים ל-164,990 שקלים, ה5008 Premium PK הוזלה גם היא ב10 אלפים שקלים מ179,990 שקלים ל-169,990 שקלים.

כתבות אחרונות באתר

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן