Skip to content

אגודת העיתונאים בירושלים: לפזר מיד את ועדת לנדס

אגודת העיתונאים בירושלים דורשת לפזר את הוועדה לבדיקת עתיד השידור הציבורי שמינה שר התקשורת גלעד ארדן. לטענת האגודה, הוועדה לוקה בחשד לניגוד עניינים חמור הנובע מן העובדה שרם לנדס, יו"ר הוועדה, הוא גם בעל חברת הפקות פרטית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הודעה לעיתונות

נוכח מידע נוסף על התנהלות חברת "קודה" בבעלותו של רם לנדס, אשר על פי פרסומים בעיתונות קיבלה מימון ציבורי על סמך דווח כוזב על מספר העובדים, קוראת אגודת העיתונאים בירושלים לפיזור מיידי של הוועדה בראשותו של לנדס, אשר מונתה על ידי השר ארדן.

יו"ר אגודת העיתונאים בירושלים, אחיה גינוסר, אומר: "מחאת עובדי החדשות המקומיות, שקצה נפשם בהתנהלותם של קודה ורם לנדס, והמחלוקת עם המדינה בעניין מספר העובדים בחברת קודה בבעלותו של לנדס, שהפיקה את המהדורות המקומיות, מעוררות חשד כבד כי עיקר עניינו של לנדס אינו השידור הציבורי, אלא עשיית רווחים ו'דפיקת קופה' " – כפי שאמר יו"ר ועדת הכלכלה, אבישי ברוורמן".

 לדברי גינוסר: "לנדס ואחרים בוועדה שהקים ארדן, אינם אלה הראויים לקבוע מהו שידור ציבורי עצמאי וחזק. הדגשנו זאת גם בעתירה לבג"ץ: הועדה נגועה בניגוד אינטרסים, המטיל צל על הדרך בה היא מתיימרת להכין מתווה נכון לשידור הציבורי. לחברות הפקה פרטיות, כגון זאת שבבעלות לנדס, יש עניין ברשות שידור מוחלשת שאיננה מפיקה את תכניותיה שלה אלא רוכשת אותם מגורמי הפקה פרטיים, אשר עניינם היחידי הוא עשיית רווחים".

גינוסר קורא לארדן לחזור למתווה הנכון:  קיום  הסכם הרפורמה ברשות השידור, הסכם שנחתם לאחר משא ומתן יסודי וארוך תוך הסכמת עובדים לקיצוץ משמעותי בכח אדם ומתן פתרונות יעילים לכשלי ניהול.

1 Comment

  1. די לאגרה
    28 בינואר 2014 @ 5:40

    והציבור קורא לפזר מיד את ערוץ 1.
    מקורו בחטא, הוא שודד כספים מאזרחים תמימים, ואין לנו רצון בו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן