Skip to content

סמנכ"ל הכספים של אל על פורש

ניסים מלכי הודיע היום למנכ"ל החברה אליעזר שקדי על החלטתו לפרוש לגמלאות לאחר כ-41 שנים בחברה. מלכי משמש סמנכ"ל הכספים של אל על החל משנת 2003, ויסיים את תפקידו לאחר שימונה לו מחליף ויתבצע תהליך חפיפה מסודר. לפני כחודשיים הודיע המנכ"ל שקדי על כוונתו לפרוש
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
מנכ"ל אל על אליעזר שקדי . הודיע על פרישתו לפני כחודשיים. (צילום: ארן דולב)
מנכ"ל אל על אליעזר שקדי . הודיע על פרישתו לפני כחודשיים. (צילום: ארן דולב)
סמנכ"ל הכספים ניסים מלכי. הודיע היום על פרישתו
סמנכ"ל הכספים ניסים מלכי. הודיע היום על פרישתו

צמרת הניהול של אל על מתכווצת. היום הודיע סמנכ"ל הכספים של אל על, ניסים מלכי למנכ"ל אל על אליעזר שקדי על החלטתו לפרוש לגמלאות. המנכ"ל שקדי עצמו הודיע לפני כחודשיים על כוונתו לפרוש.

עסקאות מימון רבות

מלכי, בן 67, החל לעבוד בחברת אל על לפני כ-41 שנים כסטודנט, וטיפס בכל מעלה הדרגים הניהוליים, כולל שורת תפקידים בארץ ובחו"ל, עד לתפקידו הנוכחי של סמנכ"ל כספים, בו הוא מכהן החל משנת 2003. הוא ליווה את החברה בכל מהלכיה המרכזיים, עוד בתקופת היותה חברה ממשלתית ועד להפיכתה לחברה ציבורית. השתתף והוביל פעולות ועסקאות רבות אשר ביססו את מעמדה של החברה, הפיננסי והעסקי, שביניהן ניתן להזכיר את עסקאות המימון של מטוסי החברה, גיוס הון בשוק האמריקני, מהלכי גידור דלק ושערי חליפין, ניהול סיכוני השוק עבור החברה, ריכוז מהלכי ההצטיידות במטוסים ותחזוקת הקשר של החברה עם שוק ההון ובעלי המניות של החברה.

השקעה ומסירות

באיגרת לעובדי החברה כתב המנכ"ל שקדי: "בשם דירקטוריון החברה, הנהלת החברה ועובדיה, אני מבקש להודות לניסים על תרומתו הרבה לחברה במשך כל שנות כהונתו, על הובלת חטיבת הכספים המצוינת, שתרומתה ניכרת בכל פעולה של החברה, ועל מקצועיותו חסרת הפשרות, ההשקעה והמסירות הרבה לתפקידו ולחברה. אני מבקש להעריך מאד את עשייתו של ניסים ולאחל לו בשם כולנו הצלחה רבה בדרכו החדשה".

יו"ר אל על עמיקם כהן הודה בחום לניסים מלכי על עבודתו המקצועית והמסורה וההיכרות העמוקה שלו עם כל הסוגיות איתן התמודדה אל על בשנים האחרונות והיכולת למצוא פתרונות במצבים לא פשוטים במהלך שנות כהונתו בחברה.

ניסים מלכי כתב היום במכתב הפרידה שלו: "היום הודעתי למנכ"ל החברה על החלטתי לפרוש לגמלאות אחרי שירות ושליחות של כ-41 שנים בחברת אל על. בקשתי לפרוש הוצגה בעבר בפני מנכ"ל החברה, אליעזר שקדי, אולם נעניתי לבקשתו לדחותה. כל מה שבוצע בתקופת שירותי באל על, התאפשר אך ורק בזכות האנשים המדהימים והמוכשרים איתם עבדתי, ושהייתה לי הזכות להובילם ולעבוד לצידם במהלך שנות עבודתי, ובזכות תמיכת חברי הדירקטוריון, עמיתיי בהנהלה וכמובן בתמיכת מנכ"ל אל על, אליעזר שקדי, העבודה תחת הנהגתו של שקדי הייתה עבורי חוויה עצומה ואני מברך על שזכיתי לעבוד במחיצתו. אני משאיר את אל על במצב פיננסי טוב, ומשוכנע שיש לאנשי החברה והנהלתה היכולת להביא אותה לגבהים ללא גבולות."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן