Skip to content

דוד מימון מונה לתפקיד מנכ"ל אל על

כך מסר היום עמיקם כהן, יו"ר מועצת המנהלים של אל על לאחר שדירקטוריון החברה החליט פה אחד על מינויו לתפקיד. יחליף את אלוף (מיל') אליעזר שקדי, שביקש לסיים את תפקידו לאחר כ-4 שנים. מימון צפוי להיכנס לתפקידו ב-20 במרץ השנה. עד אז יקיים חפיפה עם המנכ"ל היוצא שקדי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
דוד מימון מנכ"ל אל על הנכנס. צילום סיון פרג'
דוד מימון מנכ"ל אל על הנכנס. צילום סיון פרג'

דירקטוריון אל על החליט היום, פה אחד, על מינוי דוד מימון למנכ"ל אל על. מימון יחליף את אליעזר שקדי, שביקש לסיים את תפקידו לאחר כ-4 שנים. עמיקם כהן יו"ר מועצת המנהלים ומועצת המנהלים של החברה הודו לאליעזר שקדי על פעילותו לקידומה של חברת אל על ב-4 השנים שחלפו וציינו, כי אישיותו המיוחדת של שקדי, מנהיגותו ותרומתו לחברת אל על ראויות להערכה מיוחדת.

עמיקם כהן ציין את האמון והתמיכה של הדירקטוריון בדוד מימון, אשר מביא עמו היכרות טובה של ענף התעופה ושל החברה וידע להנהיג ולקדם אותה בהצלחה בתקופה אתגרית זו.

דוד מימון יחל בחפיפה והערכות לתפקיד עם המנכ"ל אליעזר שקדי וצפוי להיכנס לתפקידו ב- 20 במרץ. הוא החל עבודתו באל על לפני 9 שנים ושימש בתפקידים שונים בחברה. בתפקידו הנוכחי הוא משמש בתפקיד סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים ומנהל את המדיניות המסחרית והשיווקית של החברה. קודם לכן שימש כסמנכ"ל מכירות וסמנכ"ל שירות בחברה.

דוד מימון מנכ"ל אל על הנכנס אמר היום: "אני מודה למועצת המנהלים על הבחירה ועל הבעת האמון. אני מודע לגודל האחריות ולאתגרים בפניהם ניצבת אל על ומשוכנע כי יחד עם עובדי החברה, מנהליה ובעלי מניותיה נצליח להצעיד את החברה בהצלחה רבה".

אתגרים רבים

לפני המנכ"ל עומדים אתגרים רבים בדרך להצעיד את אל על לשגשוגה. עליו לארגן את ההנהלה הבכירה של החברה. למנות סמנכ"ל כספים חדש, בעקבות פרישתו של הסמנכ"ל הנוכחי ניסים מלכי, למנות מחליף לתפקידו הנוכחי – סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים ואולי לגרום לשינויים נוספים בהנהלה. הוא יהיה גם המנכ"ל שיצטרך להוכיח כי הפעלת המותג UP, נכון בדרך להגדלת רווחי החברה, לעמוד מול נציגות העובדים במו"מ להסכם קיבוצי חדש ולהתמודד מול התחרות הגואה בעקבות עידן השמים הפתוחים הגדל ללא הרף ומגדיל בכך את התחרות על כל נוסע. אם מימון יצליח ליישם אתגרים אלה, הדרך להכנסת משקיע נוסף לחברה תהיה פתוחה.

דוד מימון, בעל דרגת אלוף משנה במיל'. בתפקידו האחרון בצה"ל היה מפקד הבקו"ם. פרש מצה"ל בשנת 2000. הוא בעל תואר ראשון בסוציולוגיה ומדעי החברה מאוניברסיטת בר אילן ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת דרבי.

1 Comment

  1. אבי י
    8 בפברואר 2014 @ 20:14

    לצורך הגילוי הנאות, את מימון הכרתי בהיותו רמ"ח כ"א באמ"ן ובהיותו מפקד בקו"ם המחוזר והמקושר, לא ביקשתי טובות.
    בסיום תפקידו זה יצר תקדים של האל"מ הראשון בצה"ל שויתר על קידום בתפקיד ודרגה לתא"ל ואין זו מילתא זוטרטא.
    הוא צנוע ותכליתי, תיקן עוולות לטובת פרט ראוי והאינטרס האירגוני, כל כך צנוע שאפילו וויקיפדיה אין עליו, חסר שראוי להשלמה עוד לפני ה20 במרץ והוא בהחלט מהגלריה הראוייה.
    ידעתי שהוא כשרון מבריק ועקבתי אחרי קידומו שלא תמיד היה סוגה בשושנים.
    אל על הרוויחה מנהל בחסד וכמו שהיה שותף לגידול הרווח הנקי ב54% ברבעון השלישי מול מקבילו. עוד נכון לו פוטנציאל כמו שנאמר השמיים הם הגבול.
    צניעות, תבונה ונסיון הם קוקטייל שרק ברכה בחובו.
    אלה אינן דיבורים מטעם, אינני ממקורביו ואין לי כל שמץ של טובת רווח פרט לכך שהינני שמח שאיש ראוי מכל הבחינות בא לביטוי אמיתי.
    בחירה מוצלחת שתוכיח עצמה בגדול היה לדירקטוריון החברה שיש לה חשיבות מיוחדת לאוהבי ישראל בעולם.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן