Skip to content

HP זכתה במכרז הרשומה הרפואית עבור צה"ל

משרד הביטחון בחר בחברה לפיתוח מערכת ממוחשבת שתנהל את התיקים הרפואיים של כלל חיילי צה"ל. מערכת הרשומה הרפואית תאפשר לכל רופא צבאי לראות, און-ליין, את ההיסטוריה הרפואית של כל חייל, ובעתיד תתחבר גם למערכות הממוחשבות של קופות החולים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מנהל הרכש במשרד הביטחון (מנה"ר), בשיתוף עם חיל הרפואה ויחידת לוט"ם בצה"ל, בחר בתום הליך מכרז ממושך, וסדרת בדיקות מקצועיות, בפתרון הטכנולוגי של חברת HP , לפיתוח מערכת הרשומה הרפואית של חיילי צה"ל.

המערכת הממוחשבת תתבסס על מוצר 'מדף' של HP, שיעבור התאמות לדרישות חיל הרפואה, ושיאפשר לכל רופא, צבאי או אזרחי, בכלל יחידות הצבא להיכנס להיסטוריה הרפואית של כל חייל: ביקורים בחדרי מיון ובבתי חולים, בדיקות אצל רופאים מומחים, צילומים, תוצאות בדיקות רפואיות, רגישות לתרופות ועוד. כל המידע החשוב הזה יהיה נגיש לכל הגורמים הרפואיים, תחת מגבלות שמירה על סודיות רפואית.

40 מיליון שקל

פיתוח המערכת והטמעתה בצה"ל צפויים להסתיים עד שנת 2016. היקף הפרויקט, כולל תחזוקה ל-10 שנים: כ-40 מיליון שקל.

ראש מחלקת ציוד מחשבים, ביחידת הסגן הבכיר למודיעין ותקשוב במנה"ר, אורית טננהאוז: "מערכת הרשומה הרפואית, שבה בחר משרד הביטחון, תביא לשדרוג דרמטי בטיפול הרפואי בחיילי צה"ל, בשגרה ובחירום. הטכנולוגיה המתקדמת שנכניס לשירות בצבא, תאפשר לכל איש רפואה בצה"ל לראות מכל מקום, אונליין, את התיק הרפואי של כל חייל, ועל-ידי כך לאפשר לכל חייל לקבל את הטיפול היעיל והמתקדם ביותר".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן