Skip to content

איזי ג'ט מציינת מיליון נוסעים מישראל ואליה

נוסעים אלה טסו בחברה מאז היא החלה לטוס לישראל בנובמבר 2009. מאז רשמה איזי ג'ט את גידול המשמעותי ביותר מבין חברות התעופה הפועלות בישראל. צופה להגדיל ב-50% את מספר הנוסעים שהיא תטיס ב-2014. החברה טסה ללונדון, מנצ'סטר, בזל, ז'נבה, ברלין מילאנו ורומא
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

איזי ג'ט מציינת היום את העובדה, כי הטיסה עד כה יותר ממיליון נוסעים מישראל ואליה מאז החלה את פעילותה בישראל בנובמבר 2009. איזי ג'ט, שהדגישה את מחוייבותה לישראל, צפוייה להפעיל, החל מחודש אפריל הקרוב, 34 טיסות שבועיות מתל אביב לשבע ערים מרכזיות באירופה.

איזי ג'ט. במגמת גידול מתמיד מישראל
איזי ג'ט. במגמת גידול מתמיד מישראל

במשך 12 החודשים שחלפו, הטיסה איזי ג'ט מישראל ואליה יותר מ-342 אלף נוסעים, עם צירופם של יעדים חדשים לרומא וברלין. בשנה הקרובה יטוסו בחברה מישראל ואליה יותר מ-540 אלף נוסעים.

טיסת הבכורה מברלין

אתמול נחתה בתל אביב טיסת הבכורה מברלין. קו זה הינו הראשון המופעל מאז נחתם ההסכם שמיים פתוחים בין ישראל לאיחוד האירופי. בין ישראל וברלין תפעיל איזי ג'ט שלוש טיסות שבועיות.

"תל אביב מחוברת טוב יותר לאירופה"

יו איטקן, המנהל המסחרי של איזיג'ט בריטניה אמר: "משמח אותי מאוד, כי מיליון נוסעים בחרו לטוס לתל אביב עם איזי ג'ט מאז התחלנו את פעילותנו בישראל בשנת 2009. משמעות הרחבת הפעילות שלנו, היא שתל אביב כעת מחוברת טוב יותר לערים החשובות באירופה וביכולתם של הנוסעים ליהנות מהמחירים הנוחים והשירות האדיב של איזי ג'ט.

"אנו נטיס במשך שנה זו יותר מחצי מיליון נוסעים מישראל ואליה, עובדה שתטיב עם תעשיית התיירות הישראלית, היות וכאשר איזי ג'ט טסה ליעד מסויים, הוא הופך אטרקטיבי יותר. על פי סקרים שביצענו לאחרונה, דור חדש וצעיר של נוסעים טס לחופשות בתל אביב. אנו מצפים להרחבת הפעילות שלנו באזור. נמשיך להציע קשר לאירופה במחירים השווים לכל נפש".

איזי ג'ט החלה לטוס לתל אביב מנמל התעופה לוטון אשר בלונדון בנובמבר 2009. במשך חודש אפריל יחבר שירות חדש את תל אביב עם נמל תעופה שני בלונדון – גאטוויק, תוך חיזוק פעילות החברה אל ומלונדון.

יעדי החברה מישראל

לוח הטיסות המלא מתל אביב כולל 34 יציאות שבועיות מישראל, בתדירות הבאה: לוטון (11), מנצ'סטר (2), בזל (4), ז'נבה (5), ברלין (4), מילאנו (3), רומא (2) ושלוש טיסות שבועיות אשר יחלו ב-1 באפריל 2014 מגאטוויק.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן