Skip to content

רפאל ואירונאוטיקס הפכו שותפות שוות בחברת קונטרופ למערכות אבטחה ותצפית

קונטרופ תמשיך לפעול כחברה עצמאית, תוך תמיכה הנדסית, ארגונית ושיווקית של רפאל ואירונאוטיקס. מאת עמי אטינגר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קונטרופ תמשיך לפעול כחברה עצמאית, תוך תמיכה הנדסית, ארגונית ושיווקית של רפאל ואירונאוטיקס, שתאפשר לה להציע למערכת הביטחון וללקוחותיה בחו"ל, פתרונות כוללים  

מאת עמי אטינגר

חברת רפאל השלימה בחודש שעבר רכישת של 50% ממניות חברת קונטרופ, לאחר קבלת אישור מוועדת השרים לענייני כלכלה וחברה, רשות החברות הממשלתיות והממונה על ההגבלים העסקיים. במסגרת העסקה העלתה גם חברת אירונאוטיקס, שהיו לה 18% ממניות קונטרופ, את שיעור ההחזקות שלה ל-50% .

חברת קונטרופ פועלת בשוק הבטחוני והצבאי מאז 1988 ועוסקת בפיתוח וייצור מערכות אבטחה ותצפית אלקטרו-אופטיות מתוחכמות. 

קונטרופ
מערכות אלקטרו-אופטיות מתוחכמות (מתוך אתר חברת קונטרופ)

יו"ר רפאל, האלוף (במיל) אילן בירן, ומנכ"ל החברה, האלוף (במיל) ידידיה יערי, אמרו עם השלמת העסקה כי לחברת קונטרופ מנהלים ועובדים מסורים ומקצועיים שהפכו אותה לחברה מצליחה עם יכולות מתקדמות בתחומי האלקטרו-אופטיקה.

השניים הוסיפו, כי קונטרופ תמשיך לפעול כחברה עצמאית תוך תמיכה הנדסית, ארגונית ושיווקית של רפאל ואירונאוטיקס, שתאפשר לה להציע לצה"ל ולמערכת הביטחון, כמו גם ללקוחותיה בחו"ל, פתרונות כוללים ומערכות מתקדמות בתחום הצבאי והאזרחי. 

אבי לאומי, מנכ"ל אירונאוטיקס, ברך גם הוא על הרכישה המשולבת ואמר כי אין לו ספק שקונטרופ, עם המעטפת החדשה של רפאל ואירונאטיקס, תדע להתמודד טוב יותר עם האתגרים והיעדים הניצבים בפניה.

רפאל מפתחת ומייצרת אמצעי לחימה מהמתקדמים ביותר עבור צה"ל ומערכת הביטחון, תוך ביסוס חוסנה הכלכלי ע"י פעילות בשוק הבינלאומי. החברה מציעה היום ללקוחותיה מגוון רחב ביותר של פתרונות חדשניים בחזית הטכנולוגיה העולמית, החל ממערכות תת-מימיות, עבור דרך אמצעים ומערכות ימיות, יבשתיות ואוויריות וגמור במערכות בחלל.

אירונאוטיקס מפתחת  מייצרת ומשווקת כלי טיס בלתי מאוישים עבור מדינות, צבאות וגופים אזרחיים בעולם והיא וספקית מערכות המל"טים (מטוס ללא טייס) מהמובילות בעולם ובארץ ובנוסף, מציעה ללקוחותיה בארץ ובעולם יכולות בתחומי הקשר והאלקטרוניקה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן