Skip to content

יעלון ביטל את קבלת הפנים המסורתית במוצאי יום העצמאות

"מדובר אמנם באירוע שהפך למסורת, אך בתקופה בה משרד הביטחון וצה"ל נאלצים לבצע קיצוץ חד וכואב שפוגע בכל שדרות הניהול, הפיקוד והעשייה, לפטר אלפי אנשי קבע, אזרחים עובדי צה"ל ועובדי משרד הביטחון, לסגור יחידות ולפגוע באימונים, בהכשרות ובתעסוקה המבצעית - לא ראוי שנוציא כסף על קוקטיילים וקבלות פנים", אמר השר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שר הביטחון, משה (בוגי) יעלון החליט לבטל מסורת ארוכת שנים והודיע על ביטול קבלת הפנים המסורתית של מערכת הביטחון במוצאי יום העצמאות. ההחלטה התקבלה בעקבות הקיצוץ בתקציב מערכת הביטחון וצה"ל.

"מדובר אמנם באירוע שהפך למסורת, אך בתקופה בה משרד הביטחון וצה"ל נאלצים לבצע קיצוץ חד וכואב שפוגע בכל שדרות הניהול, הפיקוד והעשייה, לפטר אלפי אנשי קבע, אזרחים עובדי צה"ל ועובדי משרד הביטחון, לסגור יחידות ולפגוע באימונים, בהכשרות ובתעסוקה המבצעית – לא ראוי שנוציא כסף על קוקטיילים וקבלות פנים, גם אם מדובר בסכום שביחס לתקציב הביטחון הוא זניח. מבחינתי מדובר, בעיקר בעת הזו, בעניין ערכי וסמלי", אמר שר הביטחון.

יסתפק השנה בהרמת כוסית צנועה. שר הביטחון יעלון (צילום: דן בר דוב)
יסתפק השנה בהרמת כוסית צנועה. שר הביטחון יעלון (צילום: דן בר דוב)

יצויין כי לא פעם גרר אחריו האירוע ביקורת קשה על הראוותנות והבזבזנות שבה נערכה כביכול קבלת הפנים ההמונית, שבה אירחו שר הביטחון והרמטכ"ל מאות אנשים, מדי מוצאי יום העצמאות. הפעם מתכוון יעלון להסתפק בהרמת כוסית צנועה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן