Skip to content

צה"ל תקף הלילה ברצועת עזה

בתגובה לירי רקטות לעבר מועצת חוף אשקלון, הותקף לפנות בוקר מבנה בו הוטמנו משגרי רקטות. בדרום קיימת כוננות זהירה מחשש לתגובה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כוננות בדרום – צה"ל תקף הלילה (שלישי) ברצועת עזה בתגובה לירי שתי רקטות אתמול לעבר מועצת חוף אשקלון. דובר צה"ל מסר כי "כלי טיס של חיל האוויר תקפו משגר מוטמן במרכז רצועת עזה ויעד טרור בצפונה. זוהו פגיעות מדויקות במטרות וכל מטוסינו שבו בשלום לבסיסם". הפלסטינים דיווחו כי איש לא נפגע בתקיפה. בדובר צה"ל הוסיפו כי "התקיפה בוצעה לאחר ירי תלול מסלול חוזר ונשנה שלא הופסק על ידי חמאס בימים האחרונים".

תקיפה בעזה (צילום ארכיון דובר צה"ל)
תקיפה בעזה (צילום ארכיון דובר צה"ל)

אמש סמוך לשעה 23:30 התפוצצה רקטה בשטח פתוח  במועצה האזורית חוף אשקלון. בסריקות שנערכו באזור לא דווח על נפגעים או על נזק. קודם לכך, בשעות אחר הצהריים, נפלה עוד רקטה מדרום לאחד מיישובי המועצה. גם במקרה זה לא נגרם נזק לאדם או לרכוש.

 שלשום תקף חיל האוויר פעיל טרור שנע רכוב על גבי אופנוע באזור דיר אל-בלח שבמרכז הרצועה. דובר צה"ל אישר את דבר התקיפה שבוצעה בשיתוף השב"כ ומסר כי מדובר בעבדאללה ח'רטי בן 28, פעיל הג'יהאד העולמי וחבר ועדות התנגדות העממית, שהיה אחראי לירי רקטות לישראל. במשרד הבריאות של ממשלת החמאס מסרו כי הרוכב נפצע אנושות ואתו נפצע אדם נוסף שהיה רכוב על האופנוע.

יום קודם לכן, בשבת, התפוצצה רקטה שנורתה מהרצועה ליד קיבוץ בשטחי המועצה האזורית שער הנגב בלי לגרום נזק לאדם או לרכוש. בדובר צה"ל מדגישים כי "צה"ל רואה בחומרה כל ירי לעבר שטח מדינת ישראל וימשיך לפעול בעוצמה כנגד כל גורם אשר מפעיל טרור כנגד מדינת ישראל. ארגון הטרור חמא"ס הוא הכתובת ועליו האחריות", לשון ההודעה.

 

 

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן