Skip to content

פנייה ליועץ המשפטי: בדוק התפקדות עובדי הנמלים לליכוד

פניית התנועה לאיכות השלטון נעשתה נוכח פרסומים מהם עולה כי עובדים מנמלי אשדוד וחיפה ובני משפחותיהם התפקדו בשבועות האחרונים לסיעת הליכוד. "עולה חשש כבד כי התפקדותם של עובדי הנמלים ובני משפחותיהם מונעת מאינטרסים פסולים ומרצון להפעיל לחץ כבד על מנהיגי המדינה על מנת שיעצרו את הקמת הנמלים הפרטיים"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
אלון חסן (צילום מעמוד הפייסבוק של אלון חסן)
אלון חסן (צילום מעמוד הפייסבוק של אלון חסן)

התנועה לאיכות השלטון פנתה היום ליועמ"ש ולרשמת המפלגות במשרד המשפטים  בבקשה לבדוק האם כל הגורמים אשר התפקדו בשבועות האחרונים לליכוד אכן זכאים לעשות זאת והאם אינם רשומים ברשימה של מפלגה אחרת.

 הפנייה נעשתה נוכח פרסומים מהם עולה כי מאות אם לא אלפי עובדי נמל אשדוד וחיפה ובני משפחותיהם התפקדו בשבועות האחרונים לסיעת הליכוד. התנועה לאיכות השלטון ליועץ המשפטי לממשלה, עו"ד יהודה ויינשטיין ולרשמת המפלגות במשרד המשפטים, עו"ד גלי גרוס בשל חשש שהתפקדותם זו של עובדי הנמלים הנה "התפקדות כפולה", במיוחד לאחר שבפריימריז האחרונים התפקדו רבים מעובדי הנמלים לסיעת העבודה בעידודו של אלון חסן, יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד.

 בפנייתה, התנועה לאיכות השלטון מציינת כי לפי סעיף 15 לחוק המפלגות, אדם לא יכול להירשם כחבר ביותר ממפלגה אחת. לאור הדברים, מבקשת התנועה לאיכות השלטון מהיועץ המשפטי לממשלה ומרשמת המפלגות, להשתמש בסמכותם ולבדוק האם כל הגורמים אשר התפקדו בשבועות האחרונים לליכוד אכן זכאים לעשות זאת ואינם רשומים כבר ברשימה של מפלגה אחרת.

 זאת ועוד, מכיוון שעולה חשש כבד כי התפקדותם של עובדי הנמלים ובני משפחותיהם מונעת מאינטרסים פסולים ואינה נובעת מאמונה בדרכה של מפלגת הליכוד ומרצון לתמוך במהלכיה, אלא מרצון להפעיל לחץ כבד על מנהיגי המדינה על מנת שיעצרו את הקמת הנמלים הפרטיים, יש לפעול במהרה בנושא ולוודא כי התפקדות זו נעשתה בדרך תקינה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן