Skip to content

הראל לוקר – המנכ"ל הבא של משרד ראש הממשלה

לוקר הוא אחיו של אלוף יוחנן לוקר, מזכירו הצבאי של ראש הממשלה; בעקבות החלטת נציב שירות המדינה חתמו שני האחים על מסמך להסדרת מערכת היחסים ביניהם במשרד ראש הממשלה מאת צבי זינגר עו"ד הראל לוקר הוא המנכ"ל הבא של משרד ראש הממשלה. זאת, לאחר שמינויו אושר על ידי הממשלה. הראל לוקר הוא אחיו של אלוף […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לוקר הוא אחיו של אלוף יוחנן לוקר, מזכירו הצבאי של ראש הממשלה; בעקבות החלטת נציב שירות המדינה חתמו שני האחים על מסמך להסדרת מערכת היחסים ביניהם במשרד ראש הממשלה

מאת צבי זינגר

עו"ד הראל לוקר הוא המנכ"ל הבא של משרד ראש הממשלה. זאת, לאחר שמינויו אושר על ידי הממשלה.
הראל לוקר הוא אחיו של אלוף יוחנן לוקר, המזכיר הצבאי של נתניהו. יצויין כי ללוקר אין ניסיון במינהל הציבורי. בהתאם להחלטת נציב שירות המדינה, חתמו שני האחים לוקר, בנפרד, על הסדר לניגוד עניינים, הכולל את המגבלות הנדרשות להסדרת מערכת היחסים ביניהם במשרד ראש הממשלה.

לוקר הוא בעל תואר ראשון במשפטים מבית הספר למשפטים, וכן תואר ראשון בחשבונאות מבית הספר לניהול, שניהם מאוניברסיטת תל אביב. בנוסף, לוקר נושא בתואר שני בהצטיינות במשפטים עם התמחות במיסים, מבית הספר למשפטים באוניברסיטת גו'רג'טאון שבוושינגטון די. סי., ארה"ב.

ללוקר ניסיון עשיר במגזר העסקי בממשק עם משרדי הממשלה השונים, והוא מתמחה במגוון נושאים משפטיים בתחום הכלכלי-מסחרי, כגון דיני מיסים, דיני חברות, נדל"ן ותשתיות, מיזוגים ורכישות, הייטק והון סיכון, מימון ועסקאות בינלאומיות.

משנת 2007 עד היום שימש לוקר כשותף בכיר וחבר צוות הניהול במשרד עורכי הדין ש.פרידמן ושות', מהמשרדים המובילים והותיקים בישראל בתחום המסחרי. בין השנים 2004-2007, היה שותף מנהל במשרד עורכי הדין שוחט, לוקר ושות'. בין השנים 2001-2004, שימש כעורך דין בכיר במשרד Fried, Frank, , New York, NY – אחד המשרדים הגדולים והמובילים בוולסטריט ניו יורק. בין השנים 1995-2000, היה שותף בכיר במשרד עורכי הדין שקל ושות'.

הראל לוקר הוא יליד תל אביב, בוגר עירוני א', בן 46, נשוי ואב לשלושה ילדים, גר כיום ברמת השרון. לוקר הוא סרן במילואים ושרת כקצין ביחידה בשטחים וכחייל בלבנון.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן