Skip to content

סבח התלוננה במשטרה: צילמתי בחדר המורים והותקפתי

תלמידת התיכון מטבעון שעוררה סערה כשהתלוננה נגד מורה בבית ספרה, טענה הבוקר כי הותקפה על ידי מנהל בית הספר. "התלמידה התפרצה עם מצלמה ללא אישור לחדר המורים", נמסר ברשת אורט. היא זומנה עם הוריה לבירור המקרה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תלמידת בית הספר אורט גרינברג בטבעון, ספיר סבח, שהתלוננה על אדם ורטה, מורה למחשבת ישראל ופילוסופיה בבית ספרה, שהטיף לטענתה בפני התלמידים נגד צה"ל, הגישה הבוקר (ראשון), תלונה במשטרת טבעון נגד מנהל בית הספר. היא התלונה כי הותקפה לאחר שעמדה במרכז עימות סמוך לחדר המורים בתיכון.

סבח הודיעה בשבוע שעבר כי בינתיים איננה חוזרת לבית הספר בו למדה והבוקר הגיעה לדבריה לבית הספר על מנת לצלם ישיבה בחדר המורים שעסקה בעניינה. בעקבות כך, מורי בית הספר השביתו הבוקר את הלימודים לשעה קלה והוסיפו כי כנס ההוקרה שערכו אנשי הימין בהובלת ח"כ לשעבר מיכאל בן ארי בשבוע שעבר, היה אלים.

ספיר סבח מתראיינת בערב ההוקרה שאורגן לכבודה (צילום: נעה שפיגל)
ספיר סבח מתראיינת בערב ההוקרה שאורגן לכבודה (צילום: נעה שפיגל)

סבח סיפרה הבוקר בראיון לרשת רדיו אזורי, כי הגיעה היום "לצלם קצת מאסיפת המורים שלהם. הם עשו את זה בדלתיים סגורות. אני לא פתחתי את דלת החדר. נכנס מורה ואז צילמתי בפלאפון. הם מאוד התרעמו על זה והם יצאו כעוסים לעברי. ניגש אלי מורה, הוא התלהם ובא לקראתי להרביץ לי ומורים עצרו אותו".

היא סיפרה עוד, כי מנהל בית הספר דחף אותה לאחור  בשתי ידיו וטענה: "כנראה שבאורט גרינברג הפלורליזם הוא חד צדדי ולא רלוונטי לתלמידים".

מורי בית הספר כתבו במכתבם: "האירועים המלווים את בית הספר הולכים ומקצינים. כמחנכים לסובלנות, פלורליזם וחופש ביטוי אנו רואים באלימות מילולית סכנה לדמוקרטיה, אנו חשים מאוימים". ברשת אורט הגיבו הבוקר ומסרו כי הרשת דוחה מכול וכול את הטענות. לגבי המקרה הספציפי נמסר ש"התלמידה התפרצה הבוקר ללא אישור עם מצלמה אל חדר המורים וניסתה לצלם ישיבה שהתקיימה במקוםהתלמידה זומנה עם הוריה אל מנהל בית הספר לבירור הנושא. מעבר לכך, רשת אורט תמשיך להתנהל אל מול תלמידי הרשת שלא באמצעות התקשורת".

 

1 Comment

  1. גידי
    17 בפברואר 2014 @ 13:45

    אין לה הורים שיקראו אותה לסדר…?
    ברגע שחברה לימין הקיצוני הצטערתי על התמיכה בה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן