Skip to content

נחתם הסכם עם האחיות ועובדי המנהל והמשק בהדסה

על פי ההסכם שנחתם לפנות בוקר לא יקוצצו משכורותיהם של העובדים המרוויחים שכר הנמוך מ-15 אלף שקלים בחודש. לא ייפגעו גם הזכויות הפנסיוניות. זימוני עובדים לשימוע לקראת פיטורים הוקפאו וההסכם תקף למשך חודשיים וחצי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הסתיימה שביתת האחיות ועובדי המנהל והמשק בבית החולים הדסה עין כרם. העובדים חוזרים הבוקר לעבודה מלאה לאחר ליל שימורים בו לנו ברחבת הכניסה לבית החולים ושמונה ימי שביתה.

במו"מ ומתן הלילי בין ההסתדרות להנהלת הדסה הושגו הסכמות והושגה פשרה לפנות בוקר, על פיה לא יקוצצו משכורותיהם של העובדים המרוויחים שכר הנמוך מ-15 אלף שקלים בחודש. לא ייפגעו גם הזכויות הפנסיוניות. הזימונים לשימוע לקראת פיטורים הוקפאו וההסכם תקף למשך חודשיים וחצי. התקדמות גם במשא ומתן עם רופאי בית החולים והיום הם ישובו ככל הנראה לעבודה.

הישג. אילנה כהן (צילום: אתר הכנסת)
הישג. אילנה כהן (צילום: אתר הכנסת)

במגעים עם ההנהלה ומנכ"ל בית החולים הדסה אביגדור קפלן, שהתקיימו בתל אביב, תיווך יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, אבי ניסנקורן. הוא הביע שמחה על חזרתם של העובדים לעבודה סדירה ואמר: עשינו הכול כדי שתהיה רפואה ציבורית בירושלים. לכולנו עוד מצפה עבודה קשה כדי שהדסה תגיע לאיזון בתכנית ההבראה.

יו"ר איגוד האחיות, אילנה כהן, פירטה את תנאי ההסכם וציינה וטענה כי השמירה על משכורותיהם של העובדים המשתכרים שכר נמוך היא הישג. סוכם כי הפיטורים שתוכננו ל-300 מהעובדים יוקפאו ויש להוציא לפועל את תכנית ההבראה לבית החולים, הפעם בהסכמה עם העובדים. פיטורים יתבצעו רק בהסכמה עם ועד עובדי המנהל והמשק וועד האחיות. הצדדים התחייבו לקיים מו"מ אינטנסיבי עד ל-13 באפריל, במטרה להגיע לתכנית הבראה כוללת לבית החולים.

(צילום: טוהר לב יעקבסון)
(צילום: טוהר לב יעקבסון)

[related-posts]

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן