Skip to content

איבריה מאפשרת לאתר חפצים שנשכחו באינטרנט

משיקה שירות חדש באתר החברה לאיתור חפצים אשר נשכחו במטוסיה ובטרקליני האח"מים. לאחר זיהוי פרטי הנוסע מועלות תמונות והוא מזהה את חפציו, שישלחו אליו בשירות שליחים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כ-12 אלף חפצים נשכחים במטוסי איבריה, או בטרקליני האח"מים מדי שנה. כדי לאפשר ללקוחותיה לאתר ולקבל לידם את החפצים שנשכחו השיקה איבריה שירות חדש לאיתורם באמצעות אתר החברה – www.iberia.com.

מטוס איירבס A330-302, בצבעי הלוגו החדש של איבריה. צילום: איבריה
מטוס איירבס A330-302, בצבעי הלוגו החדש של איבריה. צילום: איבריה

הליך זוהוי החפצים

תמונות של חפצים שנמצאו מפורסמות באתר החברה תחת הלשוניות "Assistance " ו-“Lost and Found”. על הנוסעים להזין למערכת את שמותיהם ואת מספר הטיסה של איבריה, איבריה אקספרס, או איבריה רג'יונל ואייר נוסטרום, כדי לקבל את האפשרות לראות את תמונות החפצים. לאחר זיהוי החפצים, הם יהיו רשאים לבקש שהם יישלחו אליהם, באמצעות שירות שליחים.

שדרוג מטוסי איירבס A340-600

איבריה ממשיכה בשדרוג מחלקות השירות במטוסי איירבס מדגםA340-600 . השדרוג כולל, בין היתר, מיטות שטוחות לחלוטין במחלקת עסקים בטיסות ארוכות טווח, ומערכות שמע משוכללות בכל המחלקות. מטוסים שכבר הותאמו, מופעלים בכמה טיסות לבואנוס איירס וסאו פאולו.

כמו כן איבריה משקיעה משאבים רבים ברכש מטוסים. מטוס איירבס A330, הצטרף לאחרונה לצי החברה. המטוסים החדשים מופעלים בקווים למיאמי – 2 הטיסות היומיות, שיקגו – טיסה היומית, ניו יורק – שליש מהטיסות השבועיות ולואנדה – 2 טיסות יומיות.

איבריה טסה ליותר מ-90 יעדים ב-36 מדינות, והיא החברה המובילה בנתיבים בין אירופה ואמריקה הלטינית.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן