Skip to content

ג'ל חדש המסייע להקלה בלידה

מחקרים קליניים הראו כי השימוש בג'ל מקצר את משך זמן הלידה באופן משמעותי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מחקרים קליניים הראו כי השימוש בג'ל מקצר את משך זמן הלידה באופן משמעותי

חברת התרופות העולמית GSK (גלאקסו-סמית-קליין) משיקה בישראל את "דיאנטל" ג'ל חדש המסייע להקלה בלידה, צמצום חתכים וקיצור משך זמן הלידה. מחקרים קליניים הראו כי השימוש בג'ל מקצר את משך זמן הלידה באופן משמעותי.

הלידה היא ללא ספק אחד האירועים המרגשים בחיים, רגע של שיא שכולם מאחלים שיעבור בקלות וללא סיבוכים. הג'ל החדש המסייע להקלה בלידה ותורם לכך שיציאת התינוק דרך תעלת הלידה תהיה חלקה עד כמה שאפשר, על מנת להקל על היולדת ולהקל על היילוד בכניסתו לעולם. דיאנטל אינו תכשיר תרופתי. יעילותו נובעת ממרקמו הייחודי והחלק, המצמצם משמעותית את החיכוך בתעלת הלידה. הג'ל יוצר שכבה הנצמדת לתעלת הלידה, מפחית את החיכוך ובכך מקדם את הלידה הווגינלית. הוא פועל בצורה פיזיקלית וללא השפעה פרמקולוגית, ומגן על הנרתיק, רצפת האגן וחיץ הנקבים – כך פוחת הצורך בחתכים.

השימוש בדיאנטל ג'ל נעשה בחדר הלידה על ידי מיילדת מקצועית, בזמן הלידה ולאחר תחילת צירים סדירים. הג'ל ללידה פותח במעבדות בשוויץ והוא חסר ריח. הג'ל נוסה בארץ ובאירופה ביותר מ-25 אלף לידות, לפי דיווחי החברה. להשיג ברשתות הפארם ובבתי המרקחת ללא הפניה רפואית.

חברת GlaxoSmithKline Israel הינה שלוחה של ענקית התרופות הבריטית. החברה עוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק של תרופות וחיסונים למניעת מחלות שונות ובמוצרי צריכה מקדמי בריאות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן