Skip to content

בגט – וחבילה לישראל

רשת הסופרמרקטים הגדולה בצרפת קארפור, תמכור למשך חודש ל-13.7 מיליון בעלי כרטיס מועדון חבילות תיירות לישראל, הכוללות טיסה באל-על ושבעה לילות בישראל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
פאריס. ימכרו את ישראל בסופרמרקטים. (צילום: מירה-בל גזית)
פאריס. ימכרו את ישראל בסופרמרקטים. (צילום: מירה-בל גזית)

משרד התיירות הגיע להסכם עם Carrefour – רשת הקמעונאות (סופרמרקט) הגדולה באירופה ובצרפת (21% מהשוק הצרפתי), ומספר שתיים בעולם אחרי וולמרט האמריקאית, לפיו היא תשווק חבילות תיור לישראל.

ההסכם, שהוא פרי יוזמה של מנהלת לשכת התיירות בצרפת, אפרת גרומן, כולל שיווק ופרסום ממוקד של ישראל בכל סוכנויות הרשת ברחבי המדינה. החל מאמצע החודש, הבא ולמשך חודש, ימכרו סוכני הרשת חבילות הכוללות טיסה באל-על ושבעה לילות בישראל. מועדון הלקוחות של רשת Carrefour בצרפת מונה 13.7 מיליון בעלי כרטיס מועדון (מתוך אוכלוסייה של 64 מיליון אנשים שחיים בצרפת). הרשת כוללת גם 145 סוכנויות נסיעות בכל רחבי צרפת בשם Carrefour Voyages, שממוקמות בתוך הסופרמרקטים, מיד אחרי הקופות.

ממחקרים שערכה הרשת עולה, כי 76% מלקוחות הסופרמרקט שמים לב לפרסום בסוכנויות הנסיעות בסניפים (בנוסף לאחרים שבאים לסניף במיוחד להיפגש עם סוכן נסיעות). הרשת מוכרת כ-450,000 חבילות תיירות בשנה. בתוך כך, במהלך ינואר ופברואר השנה – לקראת מרתון המכירות – הכשיר משרד התיירות 400 סוכני נסיעות של הרשת בכל רחבי צרפת.

145 סוכנויות נסיעות של Carrefour Voyages פזורות בתוך הסופרמרקטים ברחבי צרפת
145 סוכנויות נסיעות של Carrefour Voyages פזורות בתוך הסופרמרקטים ברחבי צרפת

שיתוף הפעולה עם הרשת יכלול גם פרסום בחנויות ובאתר האינטרנט של Carrefour: פרסום עמוד ישראל במנשר (פלאייר) הרשת שיופץ ל-18 מיליון אנשים ברחבי צרפת בחודש מרץ; במהלך המבצע יופיעו בסניפים מודעות גדולות ומוארות של החבילה; עמוד פרסומי דו-צדדי; פלאיירים ומדבקה ענקית על הרצפה בתוך החנויות; ניוזלטר ייעודי על ישראל לכל המנויים, ועוד.

כמו כן סרט שיווקי של משרד התיירות יוקרן על מסכים בסניפים ובאתר האינטרנט של הרשת. הפעילות באתר הרשת תכלול גם באנרים בעמוד הבית והופעה של ישראל במסגרת היעדים המועדפים. המוכרנים המצטיינים של המבצע יזכו בפרס, כדי לעודד מכירות של חבילות לישראל.

מכירה ממוקדת

עלות שיתוף הפעולה למשרד התיירות: 125,000 אירו. לדברי שר התיירות, ד"ר עוזי לנדאו: משרד התיירות פועל במלוא העוצמה כדי לשבור שיאים חדשים גם בשנת 2014. "לאחר 'פתיחת השמיים', ישראל הופכת ליעד נגיש עבור הצרכן האירופי הממוצע, ועלינו לדאוג להצבתה 'על המדף' ולהגדלת החשיפה כיעד תיירות ברחבי אירופה". השר לנדאו ציין כי פריסת החבילות ברשת קארפור עושה שימוש בפלטפורמות שיווק קיימות, שהינן בעלות פריסה רחבה באירופה ובעולם.

מנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי, הוסיף כי "לפניה מאסיבית זו לקהל הכללי בצרפת יש כמה יתרונות: מכירה ממוקדת של ישראל ברשת הגדולה ביותר בצרפת, תפתח דלתות גם ברשתות מתחרות אחרות, שעד כה היססו בנושא. כמו כן ישראל תישאר 'על המדף' אצל Carrefour גם אחרי תקופת המבצע, במהלך כל השנה". הלוי מאמין שהדרכת המוכרנים של הרשת על ישראל, תתרום לכך שהם ימשיכו למכור את התיירות לישראל, הן במסגרת הרשת והן במסגרות תיירותיות אחרות בהן ימשיכו, קרוב לוודאי, לעסוק.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן