Skip to content

סייבר ארק השיקה מערכת DNA CyberArk

כלי הגנה ייחודי מפני מתקפות Pass-the-Hash של אמצעי הזיהוי. רועי אדר, סמנכ"ל ניהול מוצר בסייבר ארק:"מתקפות Pass-the-Hashשימשו ווקטור תקיפה בחלק מהתקיפות הבולטות ביותר, ומהוות כיום איום משמעותי על ארגונים"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
רועי אדר סמנכ"ל ניהול מוצר
רועי אדר סמנכ"ל ניהול מוצר

חברת סייבר ארק השיקה את מערכת CyberArk DNA – כלי ייחודי לזיהוי ומיפוי של אמצעי הזיהוי – hash ושל מכונות (מחשבים ושרתים) רגישים ברשת הארגונית. הפתרון מוצג עתה בכנס RSA בסן פרנסיסקו (24-28 בפברואר). לרגל ההשקה, החברה מאפשרת לארגונים רישיונות לניסוי חינם, לתקופת זמן מוגבלת.

אמצעי זיהוי מרכזי

Hash של חשבון ברשת MICROSOFT הוא אמצעי הזיהוי המרכזי בין מחשבים ברשת ארגונית ומאפשר גישה למשאבי רשת שונים. CyberArk DNA הוא הכלי הראשון בשוק החושף את הממדים של סיכוני אבטחה בחשבונות פריבילגיים (בעלי הרשאה גבוהה), בכך שהוא מאפשר לארגונים לזהות ולנתח בקלות את כל החשבונות הללו ברחבי הרשת שלהם, ומראה היכן נמצאים אמצעי הזיהוי (Hash) של חשבונות פריבילגיים, ובדיוק אילו מכונות פגיעות לתקיפת Pass-the-Hash.

מפת ארגון הפגיעות
מפת ארגון הפגיעות

התוקפים מגיעים לנכסי המידע הרגישים

מתקפות Pass-the-Hash מהוות סיכון משמעותי לארגונים, ולעיתים קרובות משמשות תוקפים מתקדמים ככלי מרכזי בתקיפת רשתות ארגוניות. המתקפות הללו לוכדות את אמצעי הזיהוי של החשבון (Hash) על מחשב אחד ומשתמשות באותם אמצעי זיהוי כדי להשיג גישה למחשבים אחרים ברשת. תוקפים משיגים דריסת רגל ברשת, ולאחר מכן אוספים את אמצעי הזיהוי ((Hash כדי להשיג גישה למערכות רגישות ולמכונות, תוך כדי שיטוט ברחבי הרשת עד שהם מגיעים למטרתם הסופית: נכסי המידע הרגישים ביותר של החברה –כולל הקניין הרוחני או הנתונים שלה.

לדברי רועי אדר, סמנכ"ל ניהול מוצר בסייבר ארק: "מתקפות Pass-the-Hash שימשו כווקטור מתקפה בכמה מהפריצות הבולטות ביותר לארגונים, והן ממשיכות להוות איום משמעותי על עסקים. צעד ראשון וחיוני בהפחתת הסיכון של Pass-the-Hash הוא להבין את מימדי הפגיעות Vulnerability)).DNA של סייבר ארק הוא הכלי היחידי בשוק שיודע לזהות ולמפות ויזואלית את רמת החשיפה של חשבונות פריבילגיים בארגון,ומציג מפה הפורסת את הקשרים בין המכונות, החשופים להתקפת Pass-the-Hash.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן