Skip to content

שוטרת מג"ב שמה קץ לחייה

השוטרת נמצאה ירויה בראשה כשאקדחה נמצא לידה. משטרת ש"י פתחה בחקירה. תוך כך נמצאה היום גופתו של חייל נעדר, תושב הכפר ראמה בגליל, לצד הדרך מנשר לאוניברסיטת חיפה. על גופתו נמצאו סימני דקירה. חוקרי מחוז צפון במשטרת ישראל פתחו בחקירה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שוטרת מג"ב (19), תושבת הדרום, שמה היום (רביעי) ככל הנראה קץ לחייה. השוטרת עברה אימון בהתנחלות מכמש במטה בנימין. גופתה נמצאה היום בצהריים סמוך לשעה 13:30 כשהיא ירויה בראש וללא רוח חיים, כשלידה נמצא האקדח שכנראה שימש לירי. הודעה נמסרה לבני משפחתה.

האקדח נמצא לידה (תמונת אילוסטרציה אבטחה פייסבוק)
האקדח נמצא לידה (תמונת אילוסטרציה אבטחה פייסבוק)

החקירה הועברה לטיפול מחוז ש"י. עדיין לא ברורות הסיבות שהובילו אותה לשים קץ לחייה. ממג"ב נמסר כי כל הנושא בחקירה וכשזו תסתיים, יימסרו הממצאים.

תוך כך נמצאה היום גופתו של החייל הנעדר תאמר אבו לימן, חייל בן 19 מהכפר ראמה שבגליל העליון. גופתו של אבו לימן, שנעדר מאז יום רביעי שעבר, נמצאה בנשר כשעליה סימני אלימות, דבר המעלה חשד כי מדובר באירוע פלילי. עם זאת, כל כיווני החקירה נבדקים.

אבו לימן התגייס במרץ 2013 והוגדר כעריק מהצבא במהלך שמונת החודשים שחלפו ולכן חקירת המקרה היא בידי משטרת ישראל. גופתו אותרה בשולי הכביש העולה לאוניברסיטת חיפה מכיוון נשר. מפרטי חקירה ראשונים עולה כי הוא נדקר כמה פעמים בפלג גופו העליון. לפי מצבה של הגופה, נראה כי מותו התרחש לפני כמה ימים. בזירת הרצח נמצאה הסכין שלכאורה נעשה בה שימוש כדי לדקור את הצעיר. חוקרי המחלקה לזיהוי פלילי הוזעקו כשאת החקירה ינהלו חוקרי המחוז הצפוני במשטרה.

נמצאה גופתו - תאמר אבו לימן (צילום משטרת ישראל)
נמצאה גופתו. תאמר אבו לימן (צילום משטרת ישראל)

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן