Skip to content

השר יעלון השתתף במרתון על אופני ידיים

בסיום המרוץ אמר שר הביטחון: "זו הייתה חוויה ותענוג גדול לראות המוני משתתפים. רכיבה על אופני ידיים היא השילוב האולטימטיבי של נפש בריאה בגוף בריא"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בין עשרות אלפי המשתתפים במרתון תל אביב הבוקר היה גם שר הביטחון משה (בוגי) יעלון, שהשתתף במרוץ ל-42 ק"מ ברכיבה על אופני ידיים. שר הביטחון יעלון רוכב באופן קבוע זה שנים ארוכות על אופני ידיים, ענף ספורטיבי שהחל לעסוק בו לאחר סיום כהונתו כרמטכ"ל, כשהוזמן על ידי ארגון נכי צה"ל לעמוד בראש משלחת של רוכבים לתחרות באירופה.

שר הביטחון מדווש בידיו ברחובות ת"א (צילום: אלון בסון, משרד הביטחון)
שר הביטחון מדווש בידיו ברחובות ת"א (צילום: אלון בסון, משרד הביטחון)

בסיום המרוץ אמר שר הביטחון: "זו הייתה חוויה ותענוג גדול לראות המוני משתתפים. רכיבה על אופני ידיים היא השילוב האולטימטיבי של נפש בריאה בגוף בריא. אני רוכב שנים מתוך הזדהות עם הנכים, אך גם כי התמכרתי. ברכיבה שכזו מופעלים שרירים, בעיקר בחלק הגוף העליון, שבדרך כלל אינם מופעלים בשגרה באינטנסיביות שכזו. נדרשת סיבולת לב-ריאה גבוהה. ויותר מהכול: כאן אני מתמודד עם עצמי ועם היכולות שלי. מתגבר על משברים שבדרך, בעיקר בעליות, כי ברכיבה על אופני ידיים חשים כל עלייה. עבור חלק מהמשתתפים, רובם נכי צה"ל פגועי רגליים, זו כמעט האפשרות היחידה לפעילות ספורטיבית. עבורם הניצחון הוא לא רק פעילות גופנית. יותר מהכול, זהו ניצחונה של הרוח".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן