Skip to content

המלונאים קוראים לחיילים המשתחררים להצטרף לענף

לקראת יריד תעסוקת חיילים משתחררים שייפתח מחר בגני התערוכה, טוענים המלונאים כי חסרים בענף המלונאות מעל 3,500 עובדים. הם מציעים עבודה עם אפשרויות פיתוח וקידום, בניחוח בינלאומי ועם מענק עבודה מעודפת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
מלון ישרוטל רויאל ביץ' באילת. אפשרות להגיע בזמן קצר יחסית לתפקידי ניהול. (צילום: רשת ישרוטל)
מלון ישרוטל רויאל ביץ' באילת. אפשרות להגיע בזמן קצר יחסית לתפקידי ניהול. (צילום: רשת ישרוטל)

התאחדות המלונות בישראל ורשתות בתי המלון, יבלטו ביריד התעסוקה לחיילים משתחררים, שיפתח מחר, (יום ד') ויימשך עד יום א' ה-9 במארס.

לדברי יואב בכר, סמנכ"ל משאבי אנוש בהתאחדות המלונות בישראל, חסרים במלונות מעל 3,500 עובדים ועובדות חדשים בכל תחומי העיסוקים: טבחות, קונדיטוריה, קבלה, מלצרות, בטחון, תחזוקה משק, חדרנות, שטיפת כלים, בידור ועוד.

מנתוני התאחדות המלונות עולה כי אחת האוכלוסיות המרכזיות העובדות בבתי המלון, היא קבוצת החיילים המשוחררים. בכר מוסיף: "עובדי המלונות נהנים – מלבד השכר – גם מתוספת שכר ככל שהוותק עולה, מתנאים סוציאליים, ממגורים באזורים כמו אילת, הסעות, ימי כיף, קורסי הכשרה, מסלול ניהולי ועוד".

לדבריו, חיילים משוחררים שמחפשים עבודה עם תנאים נוחים, בסביבה בינלאומית עם אפשרות להתקדם ולהגיע בזמן קצר יחסית לתפקידי ניהול – המלונות הם כתובת עבורם. "מענק השחרור הוא בונוס נוסף בפתח קריירה מרתקת. אני מזמין את החיילים המשתחררים לשמוע על אפשרויות הלימודים וההכשרות המקצועיות שמציע הענף, אשר מבטיחות אופק תעסוקתי בהתאם לרצון המועמד", סיכם בכר.

ארמונות הרודס באילת. פתאל מחפשת לגייס מעל ל-500 עובדים לאזור אילת לקראת פסח והקיץ
ארמונות הרודס באילת. פתאל מחפשת לגייס מעל ל-500 עובדים לאזור אילת לקראת פסח והקיץ

עם הרשתות המשתתפות ביריד נמנית גם רשת מלונות פתאל, אשר מחפשת לגייס מעל ל-500 עובדים לאזור אילת לקראת פסח והקיץ, בתפקידים כמו קב"ט, מלצרות, אחזקה, ברמנים ועוד.

 שמעון לוי, סמנכ"ל משאבי אנוש של רשת פתאל מציין: "העבודה בבתי המלון היא אופציה נהדרת לצעירים שמשתחררים מהצבא ומבקשים לקבל תנאי משכורת הוגנים וגם חיי קהילה צעירים ומיוחדים. מי שמגיע לעבוד באילת מקבל מאיתנו מגורים במחיר סמלי ביותר במבנה של בית מלון שהוסב למגורי עובדים, על כל המשתמע מכך – בריכה, בר, חדר כושר וכדומה. זאת לצד מימון בלימודים, הסעות, עזרה בשפות, וחוויה של מגורים עם חבר'ה צעירים, שחלקם מחו"ל ובאים לעבוד באווירת נופש", ציין לוי.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן