Skip to content

אלביט מערכות תציב עמודי תצפית בגבול אריזונה-מקסיקו

החוזה שיימשך כמה שנים הוא בהיקף של 145 מיליון דולר. בשלב ראשון ניתנה הזמנה לכמות בסיסית. אלביט מערכות ארה"ב גברה על חברות כמו בואינג, ג'נרל דיינמיק, לוקהיד מרטין וריית'און
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
עמודי תצפית של אלביט מערכות
עמודי תצפית של אלביט מערכות

חברת הבת של אלביט מערכות בארה"ב זכתה בחוזה בהיקף של 145 מיליון דולר של המשרד להגנת המולדת, המכס והגנת הגבולות של ארה"ב, לפרויקט הקמת עמודי תצפית משולבים בגבול בדרום אריזונה, לאורך הגבול עם מקסיקו.

החוזה כולל כמות בסיסית ואופציות שהמשרד יוכל להפעיל על פני כמה שנים. בשלב זה ניתנה הזמנה לכמות הבסיסית, שתסופק במשך שנה אחת, המהווה נתח מתוך סכום החוזה הכולל הנאמד, כאמור, ב-145 מיליון דולר.

אריזונה מחכה עשור

הסנטור הרפובליקני מאריזונה ג'ון מקיין שפרסם את ההצהרה של המחלקה לביטחון המולדת (DHS – Department of Homeland Security) על הענקת החוזה לאלביט מערכות ארה"ב לפרוס את טכנולוגיית מעקב הגבולת בדרום אריזונה אמר: "אריזונה מחכה כבר יותר מעשור למחלקה לביטחון המולדת (DHS ) למיקום של הטכנולוגיה הדרושה לאורך הגבול, כדי לתמוך במשמר הגבול ולהבטיח באופן מלא את הגבול הדרומי שלנו. לאחר חודשים רבים של עיכוב, הוענק חוזה זה לאלביט מערכות ארה"ב. זוהי התפתחות חשובה בדרך לאבטחת הגבול באופן מלא באריזונה".

צעד בכיוון הנכון

אלביט מערכות ארה"ב גברה על חברות מובילות בתחום ההגנה בארה"ב, ביניהם בואינג , ג'נרל
דיינמיק, לוקהיד מרטין וריית'און . ב-2011 איבדה בואינג את החוזה להקמת מערכת מעקב גבול, הנקראת SBInet, בגלל עיכובים ותקלות. על רקע זה אמר סנטור מקיין: "הענקת החוזה הזה הוא צעד בכיוון הנכון. אבל, אני אהיה בפיקוח הדוק, כדי לוודא שאין לנו טעות נוספת כמו פרויקט SBInet".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן