Skip to content

היום טיסה ראשונה לאיזי גט בקו תל אביב מילאנו

תפעיל 4 טיסות בקו זה במחיר התחלתי של 64 יורו מת"א למילאנו ו-51.5 יורו ממילאנו לת"א
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

איזי ג'ט, המציינת את הגידול המשמעותי ביותר מבין חברות התעופה בישראל, מתחילה מהיום להפעיל טיסות ישירות מתל אביב לנמל התעופה מלפנסה אשר במילאנו, איטליה. איזי ג'ט תפעיל בקו זה ארבע טיסות שבועיות בימי שני, שלישי, שישי ושבת, במחיר התחלתי של 64 יורו מת"א למילאנו (כיוון, אחד, כולל מסים) ו-51.5 יורו ממילאנו לת"א (כיוון אחד, כולל מסים). ניתן לבצע הזמנות דרך אתר האינטרנט של איזי ג'ט www.easyJet.com ודרך האפליקציה הסלולארית.

איזי ג'ט. הזמנות גם באמצעות אפליקציה סלולארית
איזי ג'ט. הזמנות גם באמצעות אפליקציה סלולארית

36 טיסות שבועיות

קו תל אביב – מילאנו הינו תוצאה ישירה של הסכם השמים הפתוחים, אשר נחתם בין האיחוד האירופי לבין ישראל והוחל לאחרונה ביישומו. איזי ג'ט מפעילה 34 טיסות שבועיות בין תל אביב לנמלי התעופה לוטון וגאטוויק בלונדון, מנצ'סטר, באזל, ז'נבה, רומא, ברלין ומילאנו.

לאחרונה השיקה איזי ג'ט דף בית בעברית באתר האינטרנט שלה, המאפשר לנוסעיה דוברי העברית ליהנות מתכנים מתורגמים לעברית לצד מידע אודות הטיסה באיזי ג'ט והיעדים אליהם החברה טסה מישראל ואליה.

בחודש פברואר 2014 הכריזה איזי ג'ט על כי הטיסה יותר ממיליון נוסעים מישראל ואליה מאז החלה את פעילותה בישראל בנובמבר 2009. הקו החדש בין תל אביב למילאנו צפוי לחשוף את ישראל כיעד בקרב קהלים חדשים ולהגביר את זרם התיירות אליה.

יו איטקן, המנהל המסחרי של איזי ג'ט בריטניה, אמר: "אנו חוגגים את הטיסה הראשונה מתל אביב למילאנו, עליה הודענו בדצמבר 2013. מאז, הספקנו להשיק דף בית בעברית באתר האינטרנט הפופולארי שלנו על מנת להפוך את שירותנו לידידותי יותר עבור נוסעינו דוברי העברית. עם הגידול המשמעותי שרשמנו בישראל אנו משקיעים מאמצים רבים להפוך את השירות שלנו לנגיש והזול ביותר עבור נוסעינו למטרות נופש ועסקים".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן