Skip to content

מטוס 777 ובו 239 בני אדם נעלם בדרכו לבייג'ין

נעלם מעל ים סין הדרומי לאחר שהגיע לגובה של 35 אלף רגל. המטוס נעלם בלי שצוות הטייסים נתן סימן מצוקה כלשהו. מקרה המזכיר מאוד את תאונת אייר פראנס, שהתרסק לתוך האוקיינוס האטלנטי בלי כל קריאת מצוקה ב-1 ביוני 2009 וכל 228 בני האדם שהיו בו נהרגו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חשש כבד לגורלם של 239 בני אדם שהיו במטוס בואינג 777-200ER, של מלזיה איירליינס, שנעלם היום (שבת) מעל ים סין הדרומי, בדרכו מקואלה לומפור לבייג'ין. אם תאושר ההתרסקות תהיה זו התאונה הקטלנית ביותר של מטוס מדגם 777 של בואינג, מאז שניכנס לשירות לפני 19 שנה.

מטוס הבואינג 777-200ER של חברת התעופה מלזיה איירליינס נעלם מעל ים סין הדרומי לאחר שהגיע לגובה של 35 אלף רגל. המטוס נעלם בלי שצוות הטייסים נתן סימן מצוקה כלשהו. מקרה המזכיר מאוד את תאונת אייר פראנס, שהתרסק לתוך האוקיינוס האטלנטי, בלי כל קריאת מצוקה, ב-1 ביוני 2009 וכל 228 בני האדם שהיו בו נהרגו.

מחברת התעופה נמסר, 227 הנוסעים במטוס היו מ-14 לאומים שונים, ביניהם לפחות לפחות 152 סיניים, 38 מלזים, 12 אינדונזים, שישה אוסטרלים ושלושה אמריקנים.

מחברת בואינג נמסר, כי היא עוקבת אחר המידע שמטוס של מלזיה איירליינס נעלם ולא ציינה כל תגובה נוספת.

בכיר בחיל הים של ויטנאם דיווח בצהריים כי המטוס כנראה התרסק מול חופי המדינה, אך טרם נמצאו שרידיו ולכן לא הוכרז רשמית כי התרסק. כוחות גדולים ממלזיה, ויטנאם וסינגפור עסקו היום בחיפושים אחר המטוס. כתמי שמן שנמצאו באוקינוס לא העידו לדברי הרשויות על מקום הנפילה של המטוס. עתה עולה חשש כי מדובר בפעולת טרור לאחר שהתגלה כי שניים מדרכוני הנוסעים היו גנובים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן