Skip to content

10 חברות טכנולוגיה ישראליות ישתתפו בפסטיבל ניו מדיה בטקסס

החברות הישראליות יציגו את מיטב החידושים הטכנולוגיים בתחום הניו מדיה, במסגרת אירוע מיוחד, שאורגן על ידי הנספחות המסחרית של משרד הכלכלה באזור דרום ארה"ב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

10 חברות טכנולוגיה ישראליות בתחום הניו מדיה, הפרסום והשיווק הדיגיטלי, יציגו באירוע מיוחד שיתקיים באוסטין טקסס, ביום שני בשבוע הבא, במסגרת פסטיבל הניו מדיה, הקולנוע והמוסיקה החדשני – SXSW (South By Southwest). האירוע יתקיים במעמד מושל טקסס ריק פרי (Rick Perry).

פסטיבל הניו מדיה, הקולנוע והמוסיקה החדשני באוסטין טקסס. צילום: אתר SXSW
פסטיבל הניו מדיה, הקולנוע והמוסיקה החדשני באוסטין טקסס. צילום: אתר SXSW

תאגידים בינלאומיים

החברות הישראליות יציגו את מיטב החידושים הטכנולוגיים בתחום הניו מדיה, במסגרת אירוע מיוחד שאורגן על ידי הנספחות המסחרית של משרד הכלכלה באזור דרום ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-300 נציגי חברות ותאגידים בינלאומיים מובילים לרבות: Google, Sony Music, PayPal, Blumberg Capital, Bank of America Merrill Lynch, Yahoo!, AT&T, MTV, Dell, Intel, Amazoובליווי הופעת אורח של להקת – Terry Poison הישראלית.

אירוע ה- SXSW- המתקיים מידי שנה באוסטין, טקסס – הוא אירוע המשלב בין מוסיקה, ניו מדיה וקולנוע ובו נחשפות טכנולוגיות ואפליקציות חדשות. נציגי חברות ענק כמו גוגל, פייסבוק, מיקרוסופט ויאהו מגיעים אל האירוע בכל שנה ותרים אחר יזמים צעירים מהעולם, הפוקדים את האירוע.

במטרה לסייע ליזמי ההייטק וחברות הטכנולוגיה הישראליות לפרוץ לשווקים הבינלאומיים, ארגנה הנספחות המסחרית של משרד הכלכלה באזור דרום ארה"ב, במסגרת הפסטיבל הגדול, אירוע נטוורקינג בעבור חברות הטכנולוגיה הישראליות ובו ישתתפו נציגי החברות המובילות בעולם בענף הניו מדיה, כמו גם משקיעים פוטנציאליים מחברות ענק המתעניינות בטכנולוגיות הישראליות והחדשנות הישראלית.

בין המשתתפות הישראליות

10 חברות טכנולוגיה ישראליות בתחום הדיגיטל, המדיה החברתית, השיווק האינטרנטי, תשתתפנה בימים הקרובים באירוע ביניהן: Interlude, Hyperactivate, LoyalBlocks, Samba, InfinityAR, WonderVoice, Five Blocks, Yevvo, Payoneer ונוספות.

אוהד כהן, ראש מינהל סחר חוץ, משרד הכלכלה: "היענות נציגי החברות האמריקניות והגלובליות באירועי הנטוורקינג הישראליים, בו בזמן שאירועים רבים ואטרקטיביים נוספים מתקיימים במסגרת פסטיבל ה-SXSW, מהווה אינדיקציה לדימוי החזק והשם שקנתה לעצמה התעשייה הישראלית בתחומיי הטכנולוגיה והחדשנות, כמו גם העניין הרב שיוצרת החדשנות הטכנולוגית והיצירתיות העסקית שמציגות חברות ישראליות בנוף הסטראט אפים העולמי".

הזדמנות להציג את המוצרים

מיכל נידם–וקסמן, הנספחת המסחרית של משרד הכלכלה לדרום ארה"ב: "אנו עדים למגמה הולכת ומתרחבת של חברות ישראליות המבינות, כי הפוטנציאל העסקי הקיים בטקסס הוא עצום ומחליטות להרחיב את פעילותן באזור. המטרה שלנו באירוע זה היא לאפשר עבור החברות הישראליות המגיעות ל-SXSW חשיפה נרחבת בפני משקיעים וחברות אמריקאיות גדולות. יצרנו קשר ישיר עם נציגי חברות אמריקאיות מובילות והזמנו אותם לאירוע הנטוורקינג הישראלי, כך שבמהלך האירוע תינתן לכל חברה ישראלית הזדמנות להציג את המוצר שלה וצוות הנספחות יסייע ביצירת הקשרים בין הנציגים הישראלים לנציגים האמריקאים. אירוע SXSW הוא אירוע כה נרחב שאירוע נטוורקינג שכזה מאפשר את החשיפה לה מייחלות החברות הישראליות המגיעות אל האירוע על מנת להציג את מרכולתן".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן